Ik had er nog niet van gehoord lijkt me wel geinig 22, 23, 24 November in de jaarbeurs! Een klein stukje van de site: 2. Gamerslifestyle Oosterbeek, 16 augustus 2002 In de Jaarbeurs te Utrecht beleeft zowel de intensieve als de casual gamer de droomwereld die hij tot op heden slechts op een beeldscherm heeft kunnen zien. Vanaf binnenkomst in de GAMEXPO zal de bezoeker zich in zijn of haar belevingswereld wanen. Er ontvouwt zich een modern stadsbeeld, dwanghekken, vervallen gebouwen, laser, licht en geluid, futuristische reclamezuilen afgewisseld door stands met de nieuwste games, movies, gadgets en hightech electronic’s. Tussen de menigte verspreid, duiken verscheidende figuren op, herkenbaar van vele verschillende fantasie werelden. Naast entertainment zal de GAMEXPO ook veel infotainment bieden, zo organiseert GAMEXPO verschillende seminars en workshops van professionals uit de interactive entertainment industrie. Hier wordt aan de bezoekers uitgelegd hoe hun favoriete games tot stand zijn gekomen en hoe ze, indien geïnteresseerd, hun intrede tot de interactive entertainment industrie kunnen maken. De Game Arena Oosterbeek, 12 augustus 2002 Centraal in de GAMEXPO staat de Game Arena opgesteld. In deze futuristische sport arena vinden in samenwerking met de deelnemende bedrijven en landelijke televisie diverse activiteiten plaats. Op de (zowel in de hal als in de arena) aanwezige schermen kunnen de nieuwste film- en game trailers getoond worden en tussen de gamecompetities door biedt de Game Arena talrijke mogelijkheden voor interactieve productpresentaties en –introducties. Deze producten staan centraal in de gamerslifestyle. De combinatie van bezoeker en het directe gebruik van een product is hier natuurlijk optimaal. Vanaf tribunes rond de Game Arena kunnen bezoekers live en op de diverse schermen de speltactieken van Europa’s beste gamers bekijken (Best of Benelux / Console wars) waarna zij deze zelf in de praktijk mogen brengen tijdens het open game toernooi. 3. GAMEXPO The Magazine Speciaal voor GAMEXPO vervaardigt HCC Games een GAMEXPO Magazine. GAMEXPO Magazine (GEM) behelst de elementen van een beurscatalogus gecombineerd met dynamische artikelen en actualiteiten. Het magazine is zeer informatief maar wordt op een scherp humoristische wijze geschreven, waardoor het tot de verbeelding spreekt voor zowel deelnemer als bezoeker. Wie krijgt GEM? • Totale oplage van 360.000 stuks: • Meegezonden met de bladen PC Zone, Playnation en GameQuest zowel naar abonnees als in de losse verkoop (150.000); • Alle HCC leden, meegezonden met IDG’s Computer! Totaal (180.000); • Verspreiding op GAMEXPO (30.000). Inhoudelijk bestaat GEM uit: • Vergelijkende hardware onderzoeken met aankoop argumenten voor PC, Playstation, GameCube, en de Xbox; • Nieuws, reviews, lifestyle, tips en tric’s voor de populairste games en software titels voor elk platform; • Uitgebreide beschrijving van de gamecompetions en activiteiten in de Game Arena; • Previews en screenshots van de nieuwste games en titels die verkrijgbaar zijn rond de kerst; • GAMEXPO beurscatalogus met plattegrond, alfabetische deelnemerslijst en activiteiten agenda; • Exposantenoverzicht, deelnemers krijgen ruimte om een korte beschrijving te geven van hun product of dienst.
lijkt me wel geinig!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?! Ze zeggen dat dit de grootste gamesbeurs in europa moet worden, dus groter dan ecs
Als ze op de kaart willen komen te staan moeten ze zorgen dat ze primeurs hebben, ik denk dat ik ook ff ga kijken!
Het zijn gewoon de oude "HCC-dagen". Maar ze gaan een beetje met de tijd mee en noemen het nu "Game Expo". De Jaarbeurs zal wel weer gedomineerd worden door mensen die goedkoop aan computerspullen willen komen en natuurlijk de 2e hands markt. Hopelijk komt de games-hoek een beetje fatsoenlijk uit de verf.
Re: Re: Gamexpo meer ongelijk kun je niet hebben, game expo is een gamebeurs die net zo groot (moet) worden als ECTS en word tijdens de hccdagen in het zelfde gebouw (of er in de buurt) gehouden. Naar de hccdagen ga ik al 3 jaar, maar de laatste keer vond ik het zwaar tegenvallen, dus ik ben blij dat ze dit ge organiseerd hebben. normaal is er ook alleen maar pc op de hccdagen, maar nu echt elk platform in de gamesexpo, echt STOER. *zucht*
als je hcc lid ben moet je dan met je pas een kaartje kopen of kan je gewoon door je pas te laten zien naarbinnen lopen???????????
Je krijgt bij de computertotaal een gratis kaartje voor elke dag. Geloof dat je deze ook bij de pczone & gamequestmagazine krijgt, maar dat weet ik niet zeker.
Re: Re: Re: Gamexpo Mwah Gamexpo is toch meer gericht op Nederlandse markt en dan echt op de gamer zelf in plaats van de media.
das waar, maar toen ik dit bericht typte had iemand mij wijs gemaakt dat dat zo is, ik kom nu een beetje terug op mijn mening, daar het toch wat kleiner is
Ik ga ook, normaal ga ik toch altijd al naar de HCC dagen, en ik ben er binnen een half uurtje met de tram.. Ik kom er natuurlijk voor de GameCube en ik zal ook wel op de Xbox gaan spelen en dan mijn ongenoegen over dat ding uitspreken
Dat kind boven mij is niet goed wijs.. :{ Iedergeval, ik kom ook. Een uurtje rijden met twee vrienden. Ik hoop maar dat het het waard is.