Ik heb een heel vreemd probleem met het online gamen bij halo voor de pc namelijk: telkens als ik create game doet komt de game niet in de lijst te staan. Ik heb bij mijn firewall de nodige poorten open staan en zelfs alle programma's die met halo te maken hebben (halo zelf dus en ook gamespy arcade) op alles toestaan staan. Ik heb zelf geprobeerde mijn firewall compleet op laag te zetten en dat hielp ook niet. Kan iemand me hier bij helpen??? (Ook de tips op microsoft homepage en op gamespy homepage helpen niet)
Huh? Ik snap niet echt wat je probleem is...Welke lijst bedoel je? Je moet de game wel uitgespeeld hebben wil je een aangepaste map spelen.
heb ik ook paar x gehad! ik had het gewoon opnieuw geinstraleerd en de instellingen die de computer had gekozen ook laten staan en toen deed hij het wel weer maar of dat dan aan me computer lag... suc6
dat heb ik nu geprobeerd maar dan werkt hij nog niet (trouwens dit is niet de eerste keer dat ik firewall problemen ondervind en ik ze volgens de instucties op de homepage van de fabrikant niet kan oplossen). Nou ja hij deed het vanmiddag 1 keer goed. Hopen dat het dan was dat niemand gewoon kwam.