Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt, nu ben ik bij alternate route, dat ik die brug moet opblazen. van de week maar eens beginnen op difficult

2. Major Zanzibar

Major Zanzibar Aapje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BIA nog niet gekocht, maar ik vroeg me af of je bij de opties ook kunt instellen dat je met links schiet en met rechts commando's geeft. Weet iemand dit toevallig?

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je alle controls zo veranderen als jij het wilt, er is iig wel een uitgebreid options--controls menu...

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Heg hem uitgespeeld!!!!!!!!!!!!!!! MAar damn dat einde |:- :eek: wat een k*t einde
    Je ziet mac daar staan hartsock promoveren dan wordt jij naar voren geroepen en dan BaM!! en dan zie je jou en je mannen weglopen en is het afgelopen |:- :mad:
    (vaag dat niemand anders het einde niet bepaald leuk vindt)

5. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo guys, ik las hier dat dit spel voor €39 te koop was bij de Mediamarkt. Is dat nog zo?? Een vriend van me was in Amsterdam bij de Mediamarkt, maar daar was de game gewoon €58....

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is alleen bij mediamarkt in rijswijk, dus helaas voor jou :{

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je toch wel vaker? Dat een spel bij de ene MM duurder is als bij de andere? Da's best wel lullig. Net als zo'n vet spel als BIA is hij alleen in Rijswijk goedkoper waar ik kilometers vandaan woon.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja das pech hebben:)
    ik ben trouwens weer gestegen in de mp ranking, ik sta nu 600ste!

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    MP ranking??? Wat moet dat voorstellen? Hoe kan je punten verdienen dan of werkt het niet met punten?

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dus dat als je veel wint dat je veel stijgt in de lijst en dat je dan ook een hogere ranking hebt. En als je vaak wint verdien je dus punten en hoe meer punten je hebt hoe hoger je komt. Is b.v. ook bij Halo 2.
    @ NL Eagle: Dat is mooi een mooi plek lijkt me.

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem ook maar eens ga kopen
    gcshop.nl lijkt me het verstandigst, goedkoop, geseald en vertrouwbaar

of ik ga naar de mediamarkt

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hey Zephyrus:
    Helaas, die €39 was alleen vorige week zeiden ze :confused:. Beetje raar want game is amper week uit. Ik vroeg het aan ze (35 min voor gefiests).
    Ik zeg het maar even anders ga je voor niks, hij kost gewoon weer €54,95.

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat je het zegt! :D
    wel balen... majah dan maar GCshop.nl
    51.50 valt nog best mee gezien dat 'ie in de meeste winkels iets van 60 euro kost :confused:

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in chapter 6 :'-( (Carentine)
    Je moet het industruële gebied van die stad van de Duisters vrijmaken, op zich lukt het allereerst begin me wel, maar op-den-duur komen er dan 2 tanks aan, bij 'Tips' staat dan dat 'k een Panzerfaust (ofzo :confused: ) moet pakken om die tanks te laten ontploffen. Weet iemand wáár die panzerfaust ligt. Ik ken die omgeving redelijk uit m'n hoofd dus probeer het maar uit te leggen, (ik snap je vast wel ;) ) want nu moet ik telkens die tanks laten ontploffen d.m.v. een granaat in de cabine te gooien, maar daarbij gaan telkens m'n mannetjes dood omdat ik die tank m.b.v. hun ergens naat toe laat lokken???

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Graag gedaan. Is die 51,50 incl. verzendkosten of excl.? Klinkt erg aantrekkelijk, bedankt voor de tip. _O_

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal ik jouw eens vertellen:
    Die panzerfausts liggen op kistjes, bruinkleurig. Liggen ergens tegen een muur.....snappie.
    Je laat je mannen bij die eerste tank dekking zoeken. Dan pak je een panzerfaust schiet je van afstand op de tank en ga zo maar door totdat hij kapot is. Dan ga je naar de plek van die eerste tank toe. Dan heb je daar mannetjes, je laat je groep op die mannetjes schieten. dan ga je naar de 2de tank (in je eentje), gewoon heen lopen. Daar vlakbij liggen ook panzerfausts. Dan pak je een panzerfaust dan ga je naar rechts met die panzerfaust schiet je die tank. Dan pak je een nieuwe ga je naar links schiet je m weer dan weer naar rechts totdat hij kapot is......daarna is het nog niet voorbij. Het is mssn een beetje onduidelijk maar ik leg het ff snel uit.

17. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jongens bij de makro is hij ook maar 50 euro en dat is bij elk spel dat net uitkomt.
    Daar haal k dus altijd mijn games

18. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neejhor... ik ook niet 8)
    Ik heb hem gister ook uitgeknald op difficult zonder crosshair :{

Naar mijn smaak een beetje kort en het einde zoog echt konten :'-(

Lijkt er haast op dat ze het spel in tweeen hebben geknipt zodat ze op zeer korte termijn weer 60 pleuro kunnen opstrijken |:-

Neemt niet weg dat ik het wel een erg vet spel vind,
    Dus ben gister begonnen op realistic met alle hulpmiddelen uit. :cool:

19. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo daar word je ook strontziek van. ik had hem vrijdag gekocht toen was ie nog gewoon 39 euro.

ik ben nu bij die missie dat je die paaltjes moet opblazen, zodat het vliegtuig kan landen. echt een leuke missie, weer eens wat anders dan die missies dat je alleen maar duitsers neer moet schieten en klaar bent.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem best meevallen qua hoe leuk die is, wacht jji maar af tot je bij D-Day+6 chapter 2 bent die is pas cool :+ }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina