Voor de Blinx fans, een dikke 9!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door [-FREEZER-], 10 okt 2002.

1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de review:

review

Ik zelf geef hem een 8.8 ;)

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar.. Na de Gamespot review die ietjes negatief was, is deze weer zeer positief.. Meningen verschillen.. Ik ga deze game dan ook zeker nog eens serieus bekijken als hij uit is..

LOL! :D

P.s. de 1e reader reviewer op Gamespot geeft een 8.4, zeggende dat de moeilijkheidsgraad van de game idd hoog is, maar dat dat echt geen reden is om een verder goede game zo laag te beoordelen.. Waarschijnlijk was de reviewer van Gamespot zelf een beetje gefrustreerd geraakt tijdens het spelen, en heeft het daarom een 6.4 gegeven..

Laatst bewerkt: 10 okt 2002
  3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer van Gamespot haat katten..
    Of hij is gewoon een slechte gamer.. :9

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Submit ff bij Gamer.nl voor een rectificatie op die 1e review die ze plaatste ;)

5. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren mijn eerst Official UK XBOX Magazine gekregen, en daar geven ze ons katertje een dikke 9!!! Losse quote: Naast Halo is dit de reden om een XBOX te kopen. De screenies die ze gaven zijn ook ongelovelijk mooi!!!

Verder zat er ook een demo van Colin McRae 3 bij (drie races), maar die heb ik nog niet kunnen testen.

6. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij hem dan al gespeeld, freezer? of is het je verwachting?

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat hij een NTSC box heeft en Blinx heeft geimporteerd:D

Hoe is Outlaw golf trouwens?

8. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb Blinx al. Ik ben ook een platform fan dus deze game moest ik zo snel mogelijk hebben.

Hij is echt gaaf, mooie graphics, makkelijke bediening en de tijd opties zijn echt heel leuk bedacht. Ik heb er nu een uurtje of 5 achter gezeten, dus nog niet zo lang, maar wat ik tot nu toe heb gezien.....aanrader!!!

Overigens is Blinx niet alleen, er zijn veeeeel meer timesweepers, dat zie je wel in de intro, meer verklap ik niet ;)

9. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0

Outlaw Golf, leuk spel vooral met zijn 2en. Geen snelle actie met oogverblindende graphics maar weer eens lekker relaxen en natuurlijk ook lachen ;)

10. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt niet goed. Ik lees net een review van gamespy :
    http://www.gamespy.com/reviews/october02/blinxxbox/

en Blinx wordt gewoon helemaal de grond in getrapt daar.
    Slechte replay , niet bijzondere graphics , slecht uitgewerkte ideeen (wat tijdmanipulatie betreft), verdient de hype niet en zo

Ik weet het niet meer hoor :mad:

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Hoge verwachtingen , xbox only, -> daarom zijn bepaalde mensen EXTRA kritisch, that's human.....bla bla bla ik ga hem ook halen en dan post ik ook wel een review ervan.

12. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten zijn niet goed hun hoofd, score 50, poor!!

Ik weet niet welke debielen deze review hebben gemaakt maar dit slaat echt alles. Die mensen moeten ze zsm ontslaan.

Nogmaals mijn mening, hou je dit soort spellen, moet je hem zeker halen!

13. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal scores:

90 Games Domain
    Graphically excellent, easy to control, interesting and very long, Blinx is certainly the best platform game on Xbox so far.

88 IGN
    This one will take time and a real investment to master... A solid, challenging, and beautiful game, but it's also a significant step in the direction of the Xbox.

70 GamePro
    A unique hybrid of a platform game and logic puzzle that’s too unforgiving to be fun for too long.

63 GameSpot
    A lot more frustrating than fun.

14. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Aghaa ik ben er uit:

"Beoordeling van games is afhankelijk van het niveau van de beoordeler."

:)

15. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah dat kan je natuurlijk wel vergeten, want dat 'objectieve' gamers.nl plaatst echt geen positieve xbox artikelen..

16. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat dus om de discussie of je moeilijke games (Blinx schijnt dus moeilijk te zijn) leuk vindt of niet.. De reviewers die (misschien) niet zo goed zijn in platformers vinden het niks, en de reviewers die een uitdaging wel leuk vinden vinden het spel geweldig..

Maar om nou een game alleen af te kraken omdat het te moeilijk voor je is slaat natuurlijk nergens op..

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dat hopen we dan maar met zn allen

18. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het niet, Blinx is helemaal niet moeilijk, je zuigt wat "afval" (bankjes,tonnen enzo..) op en die schiet je tegen je tegenstanders, je raapt wat "tijd" op enz....

Als ze dat te moeilijk vinden hebben ze zeker maar 1 hand om die controller te bedienen. ]:-

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja maar omdat je maar 10 minuten per level heb, moet je je telkens haasten enzo.. zodat het heel frusterend kan zijn als je het net niet haalt!

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nu heeft iedereen (including de crew van Xboxworld) elkaar geil lopen maken over dit spel.
    Dan denk ik een 9, dat klinkt goed.
    Dan begin ik zelf te zoeken en dan vind ik dit:

een magere 5???????

Wakker worden allemaal, het is weer geen topper!
    En hou a.u.b. op met al die spellen ophemelen!!

Deel Deze Pagina