Easter eggs

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Of Blades, 20 mrt 2005.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo,

    Ik ken het fenomeen easter egg al lang van de dvd's, maar ik hoorde pas ook dat games het ook hebben. Halo2 is een hele bekende, maar het kan zijn dat andere games het ook hebben. Post ze hier en deel ze met anderen.

    NB: Let op, bugs en cheats zijn geen easter eggs. Easter eggs zijn dingen die moeilijk te vinden te zijn en vaak 'rare' informatie bevatten, wat niet met de game te maken heeft.

    Links:
    Halo 2 easter eggs

    Om de spits af te bijten:

    Game: Midtown Madness 3
    Wat?: Als je in parijs bij het louvre bent, ga je naar de pyramide van glas, ga je voor de opening staan en kijk je ± 30 sec. omhoog, netzolang totdat het veranderd. Je ziet alles nu in schets. Om terug te veranderen doe je hetzelfde
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Game: Gregg hastings tournament paintball :)
    Wat: als je naar de zijkant van de map gaat en je doet een getimde sprong dan kom je uit het level en kan je overal rondlopen.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    is greg hastings al uit dan?? ik dacht dat ie alleen in amerika uit was..
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook uit amerika maar verder met de easter eggs!
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Max payne. Weet de map niet meer precies, maar buiten bij zo'n stellage kanje via de richel naar een Memorial room lopen...
     
  6. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    een hele leuke is een easter egg bij vice city: je moet op het heli platform van het politie burea gaan staan ( die in het noord-westen) dan helemaal naar het uiterste puntje dr van lopen (noord-oost) dan staat daar een groot gebouw, en dan moet je door een raam spingen.
    wat staat daar....:
    Een easter egg!
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    bij halo 1 schijn je in de multiplayer in dat ene grote ijslevel met voertuigen, boven op het level te kunnen komen heb ik gehoor maar heb eigelijk nooit getest of het wel echt kan....

    maar et lijkt me wel vet

    en ik weet er nog wel meer maar daar kan ik zow ff niet op kome:confused: wel grappig deze draad:D
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, Sidewinder is dat level :9 !
    Is mij wel gelukt.
    Je moet dan een TANK aan de rechter kant van het level op zo'n heuvel, tegen de muur zetten.
    Dan pak je een GHOST en vlieg je vol tegen de tank omhoog.
    hierdoor vlieg je het level uit en sta je eigenlijk op de berg :cool: . Zo kan je heel het level van schuinboven af zien :D!
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    In bloodgulch kun je ook helemaal omhoog komen in halo 1... maar ik weet niet of dat een echte easteregg is...
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat soort dingen noemen ze toch "glitches"?? easter eggs zijn dingen die door de level ontwerpers er express in gemaakt zijn.....

    zoals bij counterstrike (voor de pc( niet de source versie)) als je daar bij office in de berging de muur kapot schiet komt er een plaatje tevoorschijn.. dat zijn easter eggs..
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje... wilde editen maar zat te dag dromen.... |:-
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo 2 de bekende skulls... Vind het wel leuk dat ze het erin hebben gestopt. Er zijn nog wel een hoop easter eggs in Halo 2 trouwens.
     
  13. Casanova2005

    Casanova2005 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA Vice City, ergens bij een gebouw vlakbij het strand kan je trapje oplopen daar zie je de kamer waar Tony Montana in Scarface bedreigd werdt met die kettingzaag.
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, laten we daarom ook de Halo2 easter eggs in de Halo2 thread gaan doen en de rest hier.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja's goed. Maar ik vond het toch een goed voorbeeld voor een goeie easter egg. Laten we het daarbij dan ook houden.
     

Deel Deze Pagina