Colin Mcreally een teleurstelling !!! Ik heb zo juist de demo van CM3 gespeeld, bij mijn vriend en ik moet zeggen dat de graphics mij ERG tegenvielen. De autos zagen er wel mooi uit, maar de omgevingen wat waren die toch lelijk zeg. Bah het was net of ik psone aan het spelen was. Zo hoekkig, lelijk spel had ik nog nooit op een XBOX spel gespeeld. Misschien komt het omdat het tegelijkertijd met ps2 versie was gemaakt, maar ik hoop dat dit niet de uiteindelijke versie is, want ik ben namelijk CM-FAN. Rally sport challange zag er duizend keer beter uit wat betreft de omgevingen.
Genoeg gezeurd over de graphics, hoe zit het met de gameplay? ps: Zijn er al meer mensen die OXM UK nr 9 binnen hebben, hij zat niet bij de post van vandaag.
spel komt morgen uit (as far as I know), dus we wachten af. Gameplay gaat boven graphics maar ok. mzzl Munch and Abe
Dat van die omgevingen had ik al in reviews gelezen maar ach...astie verder bruutjes is interesseert het me weinig. Ook ik ga wel eerst ff die demo d'r in kletsen.
Tja, het is een PS2 port hé. Wat kun je eraan doen. De graphics zijn inderdaad minder dan RSC maar overall is ie denk ik beter. Hij krijgt wel hele goeie reviews.
Ik heb OXM UK al binnen - maar ik woon in Zweden.... Ik heb alleen nog niet de demo kunnen spelen, maar ik ben erg benieuwd. In de OXM UK zeiden anders dat dit HET rallyspel is....dus ik hoop dat ie niet tegenvalt. GELUKKIG ben ik één van de weinige de RSC niet zo heel erg geweldig vond, dus HOPELIJK wordt ik wel vrolijk van Colin McRae 3!!
Naja... ik zie de laatste tijd veel preview movies in PC.... 1600x1200 en dan zeggen ze XBOX... vind ik wel jammer... Hopelijk valt het mee... Want ik heb wel eens demo's gezien die slecht waren maar de echte game waren een wereld van verschil...
Ik verwacht veel van het spel, alleen ik weet niet of ik hem wel koop want ik heb Rally Sport Challenge al... en zoveel geld heb ik nou ook weer niet. Pas als het echt de moeite waard is koop ik hem...
Tja ik heb de demo van de OXM 9 disc ook gespeeld en ik vond 'm geweldig eerlijk gezegd. In vergelijk met CMR3 is RSC eigenlijk alleen maar een arcade spelletje (maar nog altijd beter dan dat Rally Fusion wat ook op de disc staat). Mooiste vond ik nog dat toen ik door een afzet-lint knalde, dat lint achter het spatbord bleef hangen en letterlijk honderden meters werd meegesleurd alvorens het weg fladderde. Tjah en dan nog de reflecterende plassen water, de met sneeuw bedekte bomen en het glooiende landschap. Prachtig allemaal!
Ik wacht het allemaal nog wel af !!!!! Ik heb zelf alleen nog maar de foto's gezien, en toen vond ik het al nergens op lijken. Maar wie weet wat er nog kan gebeuren. Een tijd geleden had ik op mijn PS2, Gran Turismo 3 gespeeld en dat is tot nu toe het beste RACE GAME wat IK ooit gespeeld heb. Die review was zo mooi dat je net naar het echte racen keek en het spel was zelf ook prachtig. Maar ik wacht nog af hoe het werkelijk gaat worden.......
Hoe triest dat een aantal personen hun mening over een game laten afhangen van 1 iemand's anders zijn mening!! Jezus, he, een klein beetje teleurstellende demo en direct janken. Hoe oud ben je dan? Kheb al meerdere mensen gesproken die de volledige versie hebben gespeeld en allemaal zijn ze laaiend enthouisiast! [Edit] Threadtitel aangepast
Zeg ik dan iets anders? Ik zeg dat de mensen hun mening niet daar van moeten laten afhangen omdat ze dan een potientele topper de grond in boren.
Zoals ik net al in een doodziek (nog wat) en blinx thread heb gezegd: Iedereen moet een keer ophouden met al die spellen zo de hemel in prijzen (nogmaals: ook de crew van Xboxworld). CM3 zou zo geweldig worden, verreweg beter dan RSC. Ik zeg al van het begin dat RSC voorlopig niet overtroffen zal worden en dat het een sterk ondergewaardeerd spel is. Maar als ik telkens die nieuwsberichtjes lees op de voorpagina dan begin ik zelf ook te geloven dat het zo'n goed spel gaat worden... Nu zie ik het alweer gebeuren dat het gewoon een goed/matig spel wordt: oftewel niets bijzonders.... En die graphics zuigen inderdaad: ik had op de voorpagina een filmpje gedownload: het leek nergens op. Maar toen kwam er weer zo'n reactie: "ja, dat filmpje is gewoon niet zo'n hoge resolutie...'"
laten we nou maar gewoon afwachten en een mening geven als je het originele spel hebt gespeeld. Het spel lijkt me toch wel een topper ook al zijn de graphix minder...
Het is gewoon een goed spel worden maar als je er te veel van verwacht valt het tegen Zoals Halo bij mij
Cool... Lekker weertje daar? Maarre.. Colin Mcrea lijkt me wel bruut.. Jammer van die omgevingen, dat wel.. Maar ik merk het wel als ik de game kan spelen..