Geluidsprobleem !!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NeMeHoB, 23 mrt 2005.

1. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd een probleem dat mijn boxen ineens ruis laten horen. Dit gebeurt tijdens het spelen of film kijken op mijn PC. De boxen ruisen dan 30 seconden en dan gaat het gewone geluid weer verder... Niet met delay o.i.d. maar gewoon waar het hoort te zijn. Nu is dit vrij irri als ik CSS online speel met de boxen hard...en ineens een keiharde ruis hoor!

Iemand een idee wat er aan de hand is ?

2. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    kabels nagekeken?

3. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je toevallig een microfoon aangesloten die direct geluid geeft als je iets inspreekt door je speakers? Als dit zo is zou het kunnen komen dat het geluid dat uit je speakers komt opgevangen wordt door de microfoon en het bijna tegelijkertijd afspeelt waardoor je een piep hoort.

4. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor boxen heb je?

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen last van ruis als ik aan het scrollen ben in mijn browser. Maar dan staat het geluid ook vrij hard...

6. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee mijn draden zijn goed en mijn microfoon werkt ook gewoon alleen als ik een knopje indruk. Kan het spyware zijn! Als ik hitmanpro draai vindt hij i.i.g. niets

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    gewoon even nieuwe drivers downloaden

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het kan ook zijn dat er stof in de boxen zit. Maar het kan ook zijn dat op/in de plugs en poorten stof zit.

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    het kan ook zijn dat je boxen gewoon verrot zijn maar het kan ook zijn dat je ze eens hard moet slaan :'-(

weinig van te zeggen, behalve dat ik het heel rot voor je vind en dat ik me slecht kan voorstellen dat het iets met software te maken heeft :)

Deel Deze Pagina