daar heb je wel gelijk in.. gebeurd mij ook vaak.. als ik thee of koffie ofzo neerzet en ik doe de xbox aan kom ik er een uur later achter dat mijn thee der nog staat
Ja dat heb ik ook vaak. Dan heb je net iets lekkers te fretten meegenomen. En dan ben je zo met je game bezig dat je vergeet dat je nog wat te fretten hebt.
en ik heb weer iets nieuws ontdekt althans ontdekt het is zeg maar verfrissend en geeft je een verfrissende kijk op games, dus als je al uren bezig bent met gamen, en je hebt verfrissing nodig, zuig dan 5 minuten op een vicks snoepje en je gaat bijna janken als een wolf en je krijgt bijna blauwe ogen
Drink trouwens meestal bier.. Grosch.. niet omdat het zo lekker is maar omdat de flesse groter zijn dus hoef ik niet zo vaak heen en weer te lopen ( want hij moet wel koud zijn he)..
Berrie, je hoeft niet de hele tijd nieuwe posts te maken maar je kan ook Editen man, jij met al je kutposts. Maja m&m's zijn idd zo relaxed gek. Met die staande zakken.
In ieder geval geen chips, want dat kleeft als de ****** aan mn controller, duss dan maar over op het snoep met btj vaste substansie iets als winegums, drop, hahaha nu komt ie: TumTum's
Noem maar op.... M&M's, Oldtimer drop, Pringles, Winegums, Tijgernootjes, Chocola, Lays Superchips Heinz tomato ketchup...
Tijgernootjes gaan je klauwen echt zo superveel van plakken man. Net als pringles. En van die Tomato ships word je misselijk. Naja, na een hele zak dan.
uhhh .. k snoep haast nooit ... want als ik ga snoepen, eet ik 3 zakken vol ... en dan word ik misselijk en dan kan k niet meer gamen dus gewoon een lekker koude glaasje cola
Voor mij als dranje toch wel cola. Want als je te veel bier drinkt dan word het beeld weer zo wazig en zie je f*ck meer.
Meestal eet of drink ik weinig onder het spelen van een spelletje zeker als ik online ga, maar als er biggetjes nog niet op zijn maak ik wel een uitzondering
nou ik eet nooit wat tijdens het gamen. moe je je handen steeds schoonlikken, dan word je controller vet plakkerig.en je moet dan je game onderbreken.nie echt handig onder potje pes.steeds op start als je stuk chips pakt, vingers aflikken. en dan weer verder.maaaarrr, het is cker wel relaxt wat te bikken dr bij, ik doe het dus alleen nie omdat ik het beetje onhandig vind.