Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is echt een erkend gamesreviewmagazine :p
    als Veronica het zegt, is het waar!!!!

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ók ok, misschien ook wel niet :D maar tis toch goed 8) .

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als FRS niet eens de datum van Splintercell goed zet heeft Veronica magazine ook wel niet fatsoenlijk de game gespeeld hebben. Naja, ik ga toch echt geen revieuws in de veronica gids lezen. Daar hebben we tenslotte XBW voor! ;)

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien een minder bekend blad op gebied van games, maar dat betekent niet dat daar een paar straatmuzikanten de gamereviews schrijven.
    de reviewers bij veronica magazine hebben echt wel verstand van games ;)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Game-revieuws lees je toch niet in een T.V. Gids? En volgens mij zijn ze niet eens zo groot. Mischien een paar regels een een punt er achter ofzo.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja jij zegt iets ZONDER dat je er iets van hebt gezien want het is nog eens 2 bladzijdes lang!

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat had ik niet verwacht. Maar ik lees m'n revieuws (en toch zeker die van Splintercell) toch liever gewoon op XBW. Ik lees de revieuw trouwens nadat ik de game heb gekocht want daar heb ik geen tijd voor. Als de release er is ga ik er om.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 't met Berrie eens, voor reviews lees ik altijd liever een op games gericht blad of site. Met bladen (zoals Veronica) heb ik altijd het idee dat ze het proberen uit te leggen voor noobs, een HUD noemen 'het scherm waarop je kijkt' en dat soort dingen;) De mannen die reviewen zélf zullen er wel verstand van hebben, maar ik lees toch liever op XBW, of het X-Box-Magazine, IGN, Gamespot enz.;)

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm ook gezien, maar die reviewers zijn dus van Gammo als ik het goed begrijp. Wel een leuk programma, veel leuker dan die bagger van de PU. Lees de reviews in de Veronica Magazine alleen nooit.

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gammo mogen ze wat meer kritiek geven, nu is 't net een reclamepraatje.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij lezen alleen mensen die die een xbox hebben er geen aandacht aan besteden. En dan komen ze die perongeluk tegen en hebben ze er nooit van gehoord. Ik lees net als Gaming 4 ever het liefst een echt 'Game' blad of XBW.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik allemaal best maar ik lees het gewoon want ik zag dat gewoon ff ik zeg hier hun beoordeling en JIJ gaat er een probleem van maken!

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Relluh Relluh Relluh!!

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    :+

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie slechte reviews gaat krijgen na al die lovende previews en de positieve reviews die er nu al zijn. Ik ga hem toch sowieso halen _O_ Wat betreft Veronica Magazine, ik neem die reviews eigenlijk ook wel serieus :) Bij Wheels heb ik vaak het idee dat ze geen idee hebben waar ze over praten, maar de reviews komen wel redelijk overeen met andere 'grotere' bladen...

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik? Waarom zou ik hier een probleem van maken. Of dat je nou graag een revieuw leest daar of daar is niet eens een probleem waard man. Ik zeg alleen maar dat ik een revieuw liever in een gameblad of een site lees.

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    berrie hou eens op met je gespam...
    echt irritant...

ontopic:
    veronica magazine heeft wel gelijk in hun review, dus zo slecht is het niet

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof best dat de reviewers van Veronica er héél veel van weten, anders kom je daar niet te zitten, maar je kan merken dat ze het proberen uit te leggen m.b.v. de review voor noobs:9 Op grote gamesites, game-magazines etc. leggen ze het m.b.v. de review uit voor gamers. _0/

Ontopic: Het OXM gaf toch een 9,9 voor SC: CT, ik weet niet of dat wel terecht is hoor, Audovisueel gezien is 'ie errug goed, maar de gameplay etc. is bijna gelijk aan SC en SC: PT. Nu was de gameplay van SC en SC: PT goed, maar SC: CT heeft niet meer zo'n impact op de gamesindustrie als de 1ste SC dat had. Ik weet niet wat de 1ste SC in het OXM voor cijfer kreeg, maar een 9,9 voor SC: CT vind ik overdreven, ik zou het eerder (als ik op m'n indrukken afga;)) en 9+ geven of iets in die richting.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  18. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    De review van Veronica magazine is geschreven door een zeer bekende en gerespecteerde games journalist. Taal gebruik is wel wat aangepast voor een breder publiek. In games bladen kan je echt losgaan met vakjargon, maar in een veronica magazine past dat niet.

Zodra de game uit is ben ik benieuwd wat JULLIE er van vinden!! Daar ben ik erg benieuwd naar.

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  20. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan net zo goed naar gcshop.nl gaan is presies dezelfde prijs
    ze doen net of ze iets nieuws hebben maar het bestond al heel lang die lage prijs bij gcshop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina