ik heb thuis geen vaste telefoon maar wil wel adsl internet, is dat mogelijk zonder een vast telefoon abonoment alvast bedankt voor de info
Dan kan je geen adsl nemen ... je kan alleen adsl nemem als je een vaste telefoonlijn hebt (een abbo bij kpn of een andere porvider) ... je zou bijv. kabel kunnen nemen
kabel provider is afhankelijk van je regio ... vaak is er maar 1 provider beschikbaar .. alle kabel providers hebben een goede snelheden ... maar je betaald er ook voor .... Informeer bij je kabel boer ga bijv. naar www.speedtest.nl tik je postcode in en kijk welke providers bij jou beschikbaar zijn
Of je overweegt VOIP met adsl. Flatfree bellen (vaste lijn) en adsl. Voor een € 30,- heb je dan een mooi pakketje van bellen en internetten.
Waarom zou je geen ADSL kunnen nemen als je geen vaste telefoon hebt? Ieder huishouden beschikt over een telefoonaansluiting, maar niet iedereen maakt er gebruik van. Als er wel een telefoonlijn je huis binnenkomt, moet je ADSL kunnen krijgen.
Een telefoonlijn hoeft niet per definitie ADSL door te kunnen geven. Als de centrale niet door KPN van ADSL wordt voorzien, kan je het wel vergeten. Deze gebieden bestaan helaas nog steeds in Nederland :{.
Hangt er dus van af waar hij woont. Maar als hij in de Randstad woont kan hij gewoon ADSL krijgen, zo lang er maar een telefoonlijn het huis binnenkomt. Er hoeft geen gebruik gemaakt te worden van die aansluiting.
M`n vriendin woont in Moordrecht, en heeft een telefoonaansluiting, maar kan geen ADSL krijgen. Ze heeft met KPN gebeld, en de afstand van de centrale tot aan haar woning is te groot. Maar goed, dat zijn allemaal kleine factoren die mee kunnen spelen natuurlijk.
moet ie eens op adsl.nl zijn postcode invullen... ziet ie of ie het kan rkijgen ( mocht hij zon aasluiting hebben... terwijl er niet mee gebeld word )
mensen, er is nu een manier om ADSL te pakken zonder dat je er een vaste telefoon voor nodig hebt (heb je wel nodig mar die blokkeren ze dan dus je kutn er niej op bellen en ook niej op worden gebelt) dus zodoende, je zal even contact met ADSL provider op moeten nemen en die zullen het je verder uitleggen
Als ik het goed heb is dat het geval bij Versatel, als je daar een ADSL abo afsluit maar geen vast telefoonnummer hebt, is KPN verplicht de verbinding gratis vrij te geven voor internetverkeer. Correct me if I'm wrong.
jah Tom, je hebt meerendeels gelijk, maar, je moet een bedrag per jaar extra betalen, voor die telefoonlijn... bijna goed dus
Ok eindelijk een topic gevonden waar ik deze vraag in kan stellen. Ik wil dus al een tijdje overstappen heb chello al opgezegd...dus eigenlijk zoek ik gewoon een nieuwe provider. Nou zoek ik dus ADSL,maar ik heb geen telefoon,wel een aansluiting natuurlijk. En was ik aan het kijken en keek ik op de site van KPN en kwam ik op deze pagina. http://www.kpn.com/kpn/show/id=1162332 Daar staat dus zonder vaste telefoonaansluiting...en toen keek ik of ik dat kon krijgen met die postcodecheck weet je wel. Moet dus kunnen maar betekent het dus gewoon dat ik het echt kan bestellen en dus echt geen telefoon erbij hoef te nemen? Klinkt een beetje als een domme vraag maar ik wil het gewoon een beetje meer zeker weten...aangezien mijn oom denkt dat ik dan toch een telefoon nodig zal hebben. Ook al staat daar dus zonder vaste telefoonaansluiting.