DOODZIEK word ik ervan

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjef van dienst, 10 okt 2002.

1. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    previews, screenshots, filmjes, releasedates, uitstel, uitstel, preview, filmje, uitstel, 25% gevulde winkelrekken, LACHWEKKENDE PRIJZEN voor BAGGER GAMES=( =(

WAAR BLIJVEN NOU DE GOEDE GAMES???????????????????????

waar blijft BF1942, mohFRONTLINE, Lamborgini, SEGA GT=( =( =(

nee hoor, preview, filmpje, screens, screens, filmpje, uitstel:+

Verkoper in winkel: xbox?? oja, die staan daarbeneden in de hoek, ja die met die laag stof erop8) 8) 8)

En dan die gekken die je lekker proberen te maken met Halo2, VOOR DECEMBER 2003!!!!!!!
    TEGEN die tijd komt Halo2 m'n NEUS uit met al die previews, filmpjes, screens, screens, filmpjes

EN DAN ZIJN ZE AL EEN JAAR BEZIG, met die xbox KEN JE NAGAAN!

Laatst bewerkt: 11 okt 2002
  2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    AMEN !!!!!!!!!!!!!!

hier ben ik het dus helemaal mee eens.

3. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach kom op sjef, beetje positief blijven!!! Ik begrijp je frustratie maar ik denk toch dat het allemaal goed komt.

4. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    koop Quantum Redshit en ga ff relaxed racen met je favoriete achtergrond muziek EN SCHIET DE ***** zweefvoertuigen naar de ****** neer en dan voel je je weer helemaal goed.

Ik heb ook maar 2 launch spellen en bovenstaande, wees geduldig het wordt beloond :)

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik heb het ook, denk je van jaaaa er komt een mega game valt ie weer tegen zoals collin 3 of deathrow. Maarja nu maar hopen op timesplitters, unreal. Fifa en splinter cell.

6. danny17

danny17 Guest

jongens wacht nog een maand a twee maand en je hebt weer een paar gave spellen die je er weer bij kan kopen...

gewoon rustig blijven.....=( =(

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dit bedoelde ik nou toen ik die "Waar blijven die #$% classics" topic opende

8. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik ben het hier ook helemaal mee eens!

Op dit moment vind ik het niks aan. Ik vind Hitman 2 ook niet echt leuk.

Eigenlijk heb ik het gevoel dat alle winkels de Xbox al heeft opgegeven of haten.

Ik doe nu niks met me Xbox maar ik wacht even op Battlefield, Sega GT, splinter Cell en Fifa enz.

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    jah zware jeugd heh dan krijg je deze soort dingen. ]:-

10. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    de winkels haten de xbox niet maar hebben het geduld niet totdat de xbox echt goed gaat verkopen... :r

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    toch heeft ie gelijk maar sommige kopen de XboX om lekker veel en goed te gamen. Ik heb hem alleen voor de af en heel toe gamen...maar gelukkig kan een Xbox ook gebruikt worden voor andere doeleinden, anders baalde ik ook van de 'goeie' games aanbod.

Als je alles al gezien heb, 8 bit 16 bit 32 bit etc etc dan verwacht je wel meer van de huidige generatie consoles.

12. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    IK WIL ER NIET EEN PAAR, IK WIL MASSA'S WAARUIT IK KAN KIEZEN, EN SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

als er tien games in de winkel liggen, zijn er acht BAGGER, , en van de 25 die er liggen, zijn er (naar mijn smaak) 2 goeie bij, en dan houdt het op, waar ik dan echt gefrustreerd van raak, zijn die abnormaal idiote achterlijke prijzen=( =( =(
    DENKEN ZE BIJ MICROSOFT DAT WE DEBIELEN ZIJN ?????
    Beetje respect voor je klanten kan geen kwaad Billieke

13. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

I know what you mean
    Games als Enclave, Crazy Taxi, Turok, Loons, Taz en Buffy om er maar een paar te noemen doen me nix en dat zijn dan nog wel de 'betere' games die uitgekomen zijn de laatste tijd

14. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alles al gezien heb, 8 bit 16 bit 32 bit etc etc dan verwacht je wel meer van de huidige generatie consoles. [/B][/QUOTE]

PRECIES, VEEL MEER

zeker met de beloftes die we al een jaar lang naar ons hoofd geslingerd krijgen..

Dan wordt je toch ziek van een opgepolijst vervolg op een launchgame, waar je vervolgens nog een jaar op mag wachten, en wat dan,...zeg maar het hoogtepunt van de huidige previews moet voorstellen:D :D

15. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ach jonge toch, die prijzen vallen heus wel mee en als je vind dat er maar 2 vette xbox spellen zijnd an heb ik medelijden met je, want dan heb je een hele erge klote smaak. als je geen 1 spel leuk vind.

Halo, PGR, Moto GP, Doa3, RSC, en zekers nog wel meer hoor, deathrow ligt al in de winkels en ik ga hem morgen halen, ik weet zeker dat het wel een vet spel is. en splinter cell wordt vet en nog wel veel meer hoor, maar ja dan moet JIJ ze wel goed vinden anders begin je weer te zeiken.

heb eens geduld joh. anders koop je toch gewoon een ps2, en koopt daar alle spellen op die je leuk vind. dat zullen er ook wel niet zo veel zijn aangezien jou smaak.

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Halo, PGR, DOA3 en RSC zijn allemaal zeer dope games ik heb ze ook allemaal
    maar het zijn ook allemaal launchgames en we zijn alweer meer dan een half jaar verder....m.a.w. we hebben honger

17. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    koop Silent Hill 2: Restless Dreams:D dan praat je wel anders}:]

18. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Oddworld: Munch's Oddysee, Azurik, Fusion Frenzy ?

waren die 190 euro waard (Fl 418.49) ????????????

ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar daar moet ik 2 dagen voor ploeteren, als ik een game koop voor 70 euro, dan moet die game gewoon VET zijn, en niet halfbakken psx kwaliteit

zoals je al zegt, het is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk,
    MAAR OVER KWALITEIT VALT NIET TE TWISTEN

19. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    JA HOOR < WANNEER????????????????????

20. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Wil hier toch ff opreageren..:)
    Ik zit zelf ook wel met smart te wachten op de top titels en 't duurdt dan inderdaad te lang als er weer 1 uitgesteld word...
    Maar de box heeft nu al(wat is een jaar)een vette line-up aan games die dit jaar nog uitkomen.

Neem de ps2 ik wacht nog steeds op toptitels :D als als die er eindelijk zijn, kan je nog een jaar wachten tot ze in 't engels zijn en in pal versie(50Hz en zwarte balken)=( (Al zitten er gelukkig wel paar coole bij)
    En de Cube heeft die nu al zo'n vette lin-up? Volgens mij valt dat ook hard tegen en moet er ook lang gewacht worden op games, zo niet langer...

Da's de gamebizz I think, work be 4 play, play be 4 work...een combi van bijde??

Wachten... is zwaar minder maar volgens mij heb je dan ook wat, kijk maar na de games die alleen op xbox gedraaid kunnen worden.

Dus vids, previews, coming soon, A-ok.
    Weet je dat weer coole ssht aankomt, check alleen al die nieuwe techniek van o.a Halo2, Abducted en Doom3.

Zijn er gewoon hard mee bezig!
    :9

Deel Deze Pagina