Xbox console verhuur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Atmaxar, 26 nov 2004.

1. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben van plan om binnenkort een competitie te gaan houden bij mij in de buurt.
    ben al een hele tijd rond aan het kijken ofdat ik ergens consoles kan huren, maar krijg nog niks gevonden.

Weet er iemand een site of een bedrijf waar ik xboxen kan huren dan zou ik dat heel graag willen weten?

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten zijn er niet veel bedrijven ofzo die console's verhuren. Vroeger kon je makkelijk een playstation of een snes huren bij de videotheek, maar nu heb je al geluk als ze spellen voor de xbox verhuren.

Ik denk dat je toch moet gaan zoeken naar mensen die zelf een xbox hebben en bereid zijn om 'm mee te nemen...

veel succes.

3. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook mijn tweede optie

Maar mijn bedoeling is om een competitie te houden in een jongeren centrum, en de meeste mensen willen niet zomaar hun xbox meenemen en dat dan iedereen er op kan spelen.
    Dus dan zou het ideaal zijn als ik er een aantal zou kunnen huren.

toch bedankt voor de snelle reactie

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wil je er per se een competitie van maken? Je kan er toch ook gewoon een xbox lan van maken? Zullen misschien veel mensen op af kunnen komen en mensen kunnen achter hun xbox blijven zitten, dus zullen veel mensen hun xbox meenemen...

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    M&M geloof ik (movies and more)daar verhuren ze consoles.

6. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Videoland, hier in Deventer... Wel ver weg, misschien is er bij jou in de buurt ook een Videoland. Succes!

7. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    downtown hier verhuurt xboxen voor 7.50 per dag ( zoetermeer)

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Begin er niet aan kerel... Beter is inderdaad de optie (zoals hierboven reeds vermeld) mensen hun eigen Xbox mee te laten nemen...
    De mensen die er geen hebben hoef je ook niet van te verwachten dat ze skills hebben en er veel lol aan gaan beleven. Bovendien is het risico groter dat als er mensen bij zijn die er geen hebben en niet zo goed zijn misschien sneller geneigd zijn leuke potjes te gaan verneuken...

Dus gewoon lekker een LAN houden waar iedereen zn eigen dingen mee neemt en jij geen risico loopt op het betalen van de borg e.d.

edit: En wat denk je van tv's e.d. .... ? Waar haal je die vandaan?

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  9. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    bedankt voor alle reacties,
    ik zal de site's en dergelijke daar van effe tjekken

Maar ik zal het nog iets toelichten waarom er ook mensen zonders skills zouden kunnen komen.

Het gaat plaats vinden in een jongeren centrum en zou daar graag een game/competitie-dag willen houden.
    Maar ik mag daar niet zomaar een gesloten LAN-party houden in de zaal, dus was eigenlijk het plan geweest om een aantal xboxen te huren.

Bij een gesloten LAn-party zou gewoon iedereen hun eigen spullen mee nemen, maar zij hebben liever niet dat daar onbekende mensen op gaan spelen.

TV's worden geen probleem, die kan ik wel aan komen

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat voor oplossing je daarvoor hebt? Als ik een lan party wil organiseren is dat altijd het grootste probleem wat ik tegen kom...

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik gezegt heb wordt het in een jongeren centrum gehouden en daar is ook iemand aan wezig voor licht en geluid.
    En hij kan zo een 10 tal tv's aankomen.

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag hij ook bij mij het licht en geluid komen regelen :+

13. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    haha ik zal het hem zeggen :)

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook eens geprobeerd console te huren, ging aantal jaartjes terug wel iets makkelijker. Had geen zin in allerlei papiertjes te ondertekenen en de prijs was ook niet echt aangenaam.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heb consoles vandaag gezien bij de grootste bibliotheek in venlo, aparte plek...maar ze zijn nog te huur. volgens mij wel duur, een spel kostte 5€ bvoor een week

16. vienz

vienz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in elke game mania kan je alle recente consoles huren

17. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat die verhuurd werden!! Nou ja, succes met je competitie:)

18. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ook hier bij video land ku je ze huren voor geloof ik €5

succes

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Videoland..

Deel Deze Pagina