ik ga mun xbox terug sturen omdat hij het niet meer doet, dus ik zet mijn save game om een memory card, nu kan ik alles erop zetten behalve burnout 3 en ninja gaiden...en er is nog genoeg plaats over. Het kan ook niet liggen aan dat het niet op het doosje staat( achterkant) want dat staat bij zoveel games niet en ze doen het toch....kan iemand mij helpen?
Bij Ninja Gaiden staat het ergens in het boekje dat het niet kan, dat heeft Tecmo/Team Ninja express gedaan, anders gaan mensen save games van elkaar gebruiken om zo het spel uit te spelen, want het is een 'HardCore' game. En Burnout 3 werkt iid ook niet bij mij, Zal EA's werk wel zijn
Burnout savegames zijn eeprom gebonden, zet je ze op een andere xbox, zegtie dat ze corrupt zijn, net als bij DLC.
mijn xbox kwam van de reapareer service terug zonder dat men hdd was leeg ge goten... als het niet aan je hdd ligt halen ze em ook niet leeg. en je kunt nog alle file's kopieeren behalve de beveiligde file's dus ik snap niet wat er mis kan zijn met je hdd
Als je je xbox op laat halen, krijg je bijna nooit je eigen xbox terug. Je krijgt er een van "de stapel" terug.
slegt geregeld, dan zou je dus sommige games helemaal opnieuw moeten spelen, en als je geen mem card hebt moet je die eerst kopen. Daar passen trouwens tog nooit al je saved games op?
Naja ligt er aan hoeveel games je hebt. Als je het bij DOA Ultimate houd dan heb je maar 11 bloks nodig. Al je games wil niet je maar ruimte voor 502 bloks..
Je kan ook een MaxDrive kopen, 16MB met USB aansluiting. Je kan de saves dus kopieren naar je PC en heb je altijd een backup van je savegames. Bij sommige games is het inderdaad niet mogelijk om de save op een memcard te kopieren. Bij Tecmo spellen(behalve DoAU), KOTOR, Burnout 3, Sega GT kan dit niet. Bij PES4 kan het wel, maar moet je de savegame kopieren in het spel en niet zoals je dat doet bij alle andere games in het Xbox menu.
ik heb mun xbox terug na 2 keer opsturen en nog steeds het probleem, zij snappen het ook niet en ze willen hem niet meer ophalen... de dvd drive is vervangen, hardeschijf en moederbord. oja, klopt het dat ze oude onderdelen erin stoppen want die van mij zijn niet een geverfd of ze zijn onder gekladderd met verf, behalve zwart...