In de laatste Weekly What's Update kan je het allemaal lezen hier zijn wat screenshots and info links, ook vanwege de gelekte informatie bij een gameshop in Korea moesten ze het wel bekennen. Screenshots Links Newsflash op Xbox.com Weekly What's Update: SPECIAL EDITION Enjoy!
Wat een kutzooi, de maps zijn zo verleidelijk mooi, maar, omdat het contents zijn zullen ze dus waarschijnlijk niet in matchmaking zitten, dus onaantrekkelijk voor fanatieke gamers. Ben benieuwd hoe bungie dat gaat oplossen, misschien een systeem dat je toch je eigen map kan kiezen. greetz wooly
Werd wel eens tijd dat er nieuwe kwamen en dat die patch uitkomt. Ze zien er wel mooi uit die nieuwe maps. Het is van Microsoft en Bungie hea? Maar als je een halfjaartje wacht ofzo staat op de site worden ze allemaal gratis.
Ik vind het best als maar geen 20 euries hoef te betalen. En ja ze zien er heel mooi uit maar ik denk niet dat ze zo zijn of worden vanwege de groote van de dowload.
zien er heel erg STRAK!!! uit ik kna niet wagtuh volgns mij zitten er wel bijna lleen grote maps tussen MENSE!!! MENSE!! zie plaatje 4 op de agtergrond een brug, looks familiar??? oooooooo zoooooo vet
Ja ziet er goed uit. (new bombassa) maar volgens mij kan je nooit op die brug op de achtergrond. Maar ik vind de maps helemaal niet op elkaar lijken eigenlijk.
Serieus ik ga niet wachten tot ze gratis zijn dan ben ik al weer gta san andreas, forza en phariah aan het spelen..
Eerst vondt ik Halo 2 maar een zuig spel. Maar nu ik het spel op de Legendary uitgespeeld heb zie ik toch de kracht van Halo 2. Halo 2 wordt ook heel tactisch op deze manier. En ook is het verhaal super sterk als je het goed volg. (8 van de 10 keer volg je het verhaal van een game niet omdat je je meer richt op de gameplay) Ik zit iig klaar voor al die multiplayer maps. En ik wist bijna wel 100% dat alle maps gratis zouden worden voor xbox live gebruikers. Dat is alleen maar goed om meer mensen te trekken voor xbox live.
die ene is een remake van wizard (heet nu warlock) en hang em high komt niet ze zewiden dat hij in halo 2 veel minder leuk zou zijn
ja klopt, op zich wel vet ik kna egt niet wagten ga hem gewoon met een paar vrienden kopen en dan er op iedere x-box zetten word ook leuk op xbconnect
Er is toch geen enkele reden waardoor Hang 'm High minder zou zijn in halo 2? Dat vond ik 1 van de betere maps uit deel 1. Een remake mag dan ook als ze het level dan niet verne*ken.
ja maar dat komt omdat er andere wapens zijn zeggen ze en andere skins wazig maj de maps zien er wel ruig uit!!!
ja mij ook! maar een remake van die ene map met al die portals om te teleporteren lijkt me echt lache. met zestien in zo'n druk mini level!