DOODZIEK word ik ervan

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjef van dienst, 10 okt 2002.

1. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    Neem de ps2 ik wacht nog steeds op toptitels :D als als die er eindelijk zijn, kan je nog een jaar wachten tot ze in 't engels zijn en in pal versie(50Hz en zwarte balken)=( (Al zitten er gelukkig wel paar coole bij)
    En de Cube heeft die nu al zo'n vette lin-up? Volgens mij valt dat ook hard tegen en moet er ook lang gewacht worden op games, zo niet langer...

Zijn er gewoon hard mee bezig!
    :9 [/B][/QUOTE]

volgens mij begrijpt niet iedereen mij helemaal. Andere consoles laat ik buiten beschouwing.
    Xbox heeft beloofd verder te gaan dan alles in gameworld tot dusver. Ik vind, dat de meeste games die uitkomen op het niveau bv splintercell moeten zitten, ik verwacht vernieuwing..
    game-developers klaagden over beperkte mogelijkheden bij zo ongeveer elke console, xbox zou de verlossing zijn
    IK heb nog niet veel vernieuwing gezien, op een paar games na
    En ondertussen wacht ik en kijk ik previews en filmpjes en screenshots en uitgestelde releases.

ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, en degene die er niet zo over denkt kan zich er dus het best toch maar een beetje zorgen over gaan maken....
    WAAR ROOK IS IS VUUR
    =( =( =( =( =( =( =(

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Chill dudes.. :cool:

Komen meer dan 20 titels deze maand.. Voor elk wat wils..
    Volgende maand ook.. Hypen hoort erbij..
    Uitstellen om de game te verbeteren hoort erbij..
    Uitstellen met een week is niet het einde van de wereld..

Gebruik het internet om te bestellen.. Sneller, makkelijker, en je hebt meer games om uit te kiezen..

3. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk...:{
    Waarom ik Bijv. Ps2 erbij noem of welke console dan ook de eerste games zijn meestal toch altijd minder dan wat daarop volgt?!
    De release games(ms) zijn nu al niet eens op andere console draaien, ja ander console haal ik erbij je klaagt toch over kwaliteit?!
    En tuurlijk zijn er ook minder games bij....
    En van poorts kun je niet verwachten dat die alles uit xbox halen.

Laatst bewerkt: 10 okt 2002
  4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    juist, hier ben ik het helemaal mee eens. Chill dudes.

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    juist, hier ben ik het helemaal mee eens. Chill dudes.

ik denk wel dat jij een van de weinige die er ZO over denk. iedereen zit wel te wachten op leukere spellen dan die er nu zijn. maar jij maakt je er echt SUPER boos over. en dat een week of 2 voordat de cht goede spellen uitkomen. wacht gewoon nog 2 á 3 weekjes en dan kan je lekker sega gt 2002 spelen (ALS dat jou smaak is natuurlijk) of Splinter cell. dus doe ff rustig en wacht nog even.

EDIT: Sorrie voor de dubbele post.

Laatst bewerkt: 10 okt 2002
  6. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    In de zomer wordt er zelden of nooit wat gereleased in de entertainment industrie (games / movies), daarom is het ook zo dom dat ze de Xbox net voor de zomer hebben gereleased (en is het denk ik ook niet echt slim om dat straks met Live! weer te doen). Voor de rest van dit jaar hebben ze echter nog heel wat in petto:

Colin McRae 3.0, Blinx, TimeSplitters 2, Splinter Cell, Unreal Championship, Sega GT 2002, NFL 2003, NHL 2003, FIFA 2003, Transworld Snowboarding, THPS4, Ghost Recon, Crimson Skies, MechAssault, etc. etc.

Zelfs "Fishing Live Online" komt uit dit jaar, wat wil je nog meer?

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm Iedereen vind het "kut" dat games altijd maar worden verplaatst en soms zelfs afgevoerd:+

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is triest, zo triest dat ik ondertussen een Gamecube met twee spellen, en van het weekend nog eens twee spellen voor de N64 gekocht heb.
    Want sinds maart heb ik nog GEEN spel voor de Xbox gekocht.
    En sinds april ligt er al geld van m'n verjaardag te wachten om besteed te worden aan een GOED Xboxspel.

Maar ja, wacht maar zeggen die grappemakers hier dan:
    "In september komen de goeie games."
    September is inmiddels voorbij, ik heb geen topgames gezien....
    "Nee, nee, in oktober, dan komt dat en dat spel...."
    Nog steeds niets gezien of het moeten spellen zijn als Turok en Redshift, die je na 3 weken in X-bazar zal aantreffen.

Het gaat precies hetzelfde als in m'n N64 tijd.
    Uiteindelijk zullen er dus wel een boel leuke spellen zijn, maar die spellen zullen worden uitgesmeerd over een periode van 4/5 jaar.
    Eens in het half jaar een goed spel ofzo....

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

deze fella begrijpt ons sjef

10. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    in Rotterdam lullen ze tenminste niet aan de zaken voorbij,
    het is inderdaad alweer 10 oktober, dus dat schiet lekker op, met die 20 games deze maand

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site kun je kijken naar de games die uitzijn????

12. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik gooit 70 euro in m'n tank ga ik ff echt lekker scheuren SEGA GT MY ASS

13. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen in de komende paar maanden een heleboel goeie games uit hoor: UC, Brute Force, Reign of Fire, SPLINTERCELL en nog wat andere! Dus gewoon geduldig w88. De games die ik net heb genoemd koop ik en Moh:Frontline natuurlijk.

14. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.tothegame.com hier kun je echt veel vinden, super relaxe site!:9 :D :) }:] ;) :cool:

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Oktober/September...
    Zijn al uit..

Sega Soccer Slam
    Hitman 2: Silent Assassin
    Silent Hill 2: Restless Dreams
    Quantum Redshift
    Madden NFL 2003
    Blade 2
    Street Hoops
    The Thing
    Tetris Worlds
    Buffy the Vampire Slayer
    Crazy Taxi 3
    Conflict Desert Storm
    Bruce Lee
    Commandos 2
    WTA Tour Tennis
    Turok Evolution
    Splashdown
    Slam Tennis
    Antz Racing

Komen er aan..

WWF Raw 11/10/2002
    Toe Jam & Earl 15/10/2002
    Rayman 3 15/10/2002
    Freaky Flyers 15/10/2002
    Starsky & Hutch 15/10/2002
    Mace Griffin Bounty Hunter 15/10/2002
    Black & White: Next Generation 15/10/2002
    Vexx 15/10/2002
    Dark Angel 15/10/2002
    Tennis Masters Series 2003 15/10/2002
    Robotech Battlecry 15/10/2002
    World Racing/Mercedes Benz 15/10/2002
    Deathrow 18/10/2002 <---------------------------Is uit.
    TimeSplitters 2 18/10/2002
    Colin McRae Rally 3 25/10/2002
    Need for Speed Hot Pursuit 2 25/10/2002
    Terminator: Dawn of Fate 25/10/2002
    Morrowind 25/10/2002
    NHL 2003 25/10/2002
    Racing Evoluzione 25/10/2002 <----------Die klopt niet volgens mij.
    Eggo Mania 25/10/2002
    Barbarian 25/10/2002
    Armada 2 26/10/2002

Volgens Dimension Plus....

Niet slecht dunkt mij..
    Niets N64 tijdperk.. Xbox doet het zeker wel beter.. Dat die voor de zomer uitkwam was idd een foutje.. Maar de komende maanden komen er echt veel games uit.. En veel games die het aanschaffen waard zijn. Was geen leugen.. Misschien dat het geen games voor jou zijn, maar ik zie meer dan 10 games die ik graag wil hebben.. ;)

16. rinus79

rinus79 DuZZZ!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat jullie wel heel erg negatief zijn over de xbox....spellen als Halo, The Thing (klassieker!!!!!!!!!!!!!!!!), Desert Storm, Hitman 2, Max Payne (pc spel maar toch) of DOA 3 zijn toch toppertjes...en het wordt allen maar beter...dus probeer lekker positief te blijven en ik verzeker je dat het allemaal wel goedkomt.
    (voor het geld wat ik er al aan besteed heb moet ik eigenlijk wel positief blijven )

groeten Rinus
    Bezitter van een Xbox, 2 controllers, Enclave, Halo, Spiderman (bout!!!!!!!), The Thing, Hunter the Reckoning en Max Payne.
    ;)

17. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Die Mace Griffin:bountyhunter voor 15 oktober betwijfel ik.Volgens mij komt het dit jaar niet meer uit (ofwel is het zo'n bagger spel die ze snel in de winkels laten komen zonder een review in de mags)
    Het wachten duurt lang maar ik ben er ook zeker van dat dit bijna voorbij is.Volgende vrijdag koop ik Timesplitters 2 en dan is het zo'n 4 weken later Unreal Championship.Einde november Splintercell,Jedi Knight 2 en MOH Frontline.Mijn jaar is in ieder geval al gemaakt.;)

18. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit al best wel een aantal spellen en ik moet zeggen dat ik de lineup toch echt al goed vind, helaas zitten er ook al een lading bout spellen tussen, maar dat is een kwestie van weten wat je smaak is en jezelf een beetje informeren.

Ik heb ook al wat aardige spellen geruild, zoals rsc, hunter en prisoner of war. Waren ook zeker niet slecht. Vind de lineup heel wat beter dan die van bijna 2 jaar ps2, wat toch echt niet meer goede games heeft.

Het enige waar xbox nog op wacht is meer fighters en platformers en dan is het perfect.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik kan heel die lijst wel gaan bespreken.
    Maar ik zie er geen spellen tussen staan waarvan ik denk: Die moet ik hebben!
    Misschien een paar die ik wel wil proberen, maar echte toppers?
    Nee, niet echt....

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik zie wel een paar die ik MOET hebben
    NFSHP2, WWF RAW en Timesplitters2

Deel Deze Pagina