[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

1. SKOM

SKOM "This Monster Lives"

Leuk Bevonden:
    0
    ooow ok ffkes proberen dan he
    zo zou die dus moeten ?

2. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoezo was dat moeilijk?

Als je gewoon die Hanharr door die mijnen laat lopen, dan gewoon op 'm schieten, als ie dood is reken je af met die Kath Hounds, gaat door de deur en links af, open de Exit en klaar(Net nog gedaan, daarom zit het nog zo vers in m'n geheugen ;) ), dan neem je je main char. en kill je de rest van het schip.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar ik ga altijd nog ff voor de XP points en doorloop alles :) Net als op het eind, kan je ook via twee gangen en heb ze allebei doorlopen, ondanks dat er maar één nodig is.

4. SKOM

SKOM "This Monster Lives"

Leuk Bevonden:
    0
    deze is voor de mensen die em al uitgespeeld hebben.
    op gegeven moment heb je een filmpje dat HK-47 het heeft over die navi computer en dat er een voice lock op zit als hij die computer wel "bekijken" stunned die t3m3 of weet ik et :p die stunned hem maar ik vroeg me af heeft dat gezeur over die navi computer met de verborgen locaties nog gevolgen of missies voor de rest van het verhaal want ik heb er eigelijk helemaal niks meer van gemerkt

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar wordt verder niets mee gedaan (net als een aantal vergelijkbare zaken). Wel jammer, maar daarentegen ben je al rond de 30 uur bezig met dit spel. Het is dus gemierenneuk als je hierover gaat vallen. ;)

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke vinden jullie nou beter: Starwars RC of KOTOR II ? Zelf ga ik voor RC, omdat die op Live kan en meer met schieten is en meer een Stealth-Based COR is. :)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ze beide gekocht en om eerlijk te zijn vond ik RC super cool ondanks dat hij zo kort was en echt een must om te hebben, Kotor II vind ik echter nog meer een must omdat hij en langer duurt, en de twee kanten die je kan spelen zijn gewoon fantastisch,
    als ik zou moeten kiezen als ik maar een game zou kunnen kopen zou het Kotor II zijn

8. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta bijna op het punt op
    om die ene tempel
    in te gaan.
    Ik ben dus op die missie
    om de Sith uit te roeien
    in hun kamp. Ik kan dus niet kiezen uit mn eigen Jedi :mad:
    Hoe hebben jullie dit gedaan?
    Ik heb eerst met Stealth iedereen voorbij gelopen en kwam zo dus die tempel in. Maar dat is geen reet aan. Wil natuurlijk wel een btje vechten maar met de gastjes die ik gekozen heb, die kunnen haast niks…
    Help!

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hoe heb ik het gedaan
    ik heb mijn twee ventjes meegenomen die normaal bij de exile lopen (die zijn goed getraind enz. bij mij waren dat hk47 met een blasterrifle die lekker veel damage deed en snell, en daarnaast Mandelore met zijn dubbele blasters (twee arkan blasters) die twee sith lords in ze eentje kan afmaken (zeker toen ie Zabrak heavy had) en daarbij heb ik een jedi meegegeven die heal bezat en een goede vechter was, zoals handmaiden, visas of op dat moment nog non-jedi Disciple (ligt eraan of exile man of vrouw is,) zo kan je ze aardig verrot schieten en slaan (probeer wapens, armors enz goed up te graden. Je exile op de andere planeet moet met een beetje hulp van Kreia en nog een andere vechter (als je visas neemt naar tempel bijvoorbeeld Disciple meenemen) onderon wel uitspelen, probeer aan het eind van de tempel wel even voordat je weer met die mandelorian praat alles te unequipen op je ventjes zodat je beste items ook door je exile partij kunnen worden gebruikt

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb kotor2 nu voor op de PC. Allemaal leuk en aardig maar volgens mij klopt er iets niet...
    Wie is in godsnaam die hoofdpersoon? Hij wordt echt totaal niet geintroduceert ofzo. Ik ben nu voor het eerst op zo'n planeet waar je eerst neer stort en dan voor het eerst buiten komt. Daar staat dan zo'n gozer (met die cyber-arm) en die begint over een of andere oorlog te blaten, en daar moet je als hoofdpersoon dan op gaan reageren.
    Zoiets was bij deel 1 natuurlijk ook maar in deel 2 heb ik echt het idee dat ik de benodigde informatie over de hoofdpersoon gewoonweg heb gemist.

11. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    @ schijterwt: komt vanzelf wel, gewoon doorspelen en dan kom je er uiteindelijk wel achter hoe het in elkaar steekt.

12. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb 'm net uitgespeeld (43 uur). Maar in tegenstelling tot deel 1 heb ik met deze versie eigenlijk geen idee waar het spel nou werkelijk om ging (schaam). Heb goed geprobeerd alles te volgen, maar raakt op een gegeven moment de draad kwijt. Weet niet wat nou eigenlijk mijn rol was in de game, waar die kreia nou eigenlijk voor stond. En het einde vond ik ook abrupt. Voor de rest natuurlijk wel een topgame ... _O_ Maar echt kloppen deed het niet altijd. Vooral het laatste stukje met die twee droids (G0T0 en Remote) werd verder niet uitgewerkt. Naja, hopen dat deel 3 veel beters wordt :)

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het Spel nu nog wel leuk nadat StarWars Republic Commando uit is ?

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kotor 1 is een van mijn favorieten xbox games (100+ uur gespeeld)

Deel 2 heb ik nu voor de PC maar ik heb na twee planeten gewoon weg geen zin meer om te spelen. Dit deel lijkt iets te missen wat het eerste deel wel had. Misschien komt het doordat het verhaal nog niet echt op gang is gekomen (of ik moet het gemist hebben). Hopelijk pak ik de game over een paar maanden weer een keer op en lijkt het allemaal wel mee te vallen.

Hoe denken jullie hier over?

Tot nu toe vindt ik kotor1 VEEL beter.

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Kotor sowieso niet zo'n boeiend spel. Misschien dat het tweede deel wat beter is, ik weet het niet.

16. Yada_Yada

Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet niet of dit het correcte forum is ofzo.
    Ben hier niet al te vaak.
    Maar ik vroeg me af of mensen die Kotor 1 en 2 al gespeeld hebben .. mij een beetje beter beeld konden geven van kotor 2.
    Is het verhaal en de sfeer behouden?
    en zijn er nog steeds die gruwelijk mooie buiten locaties?
    die je had in kotor 1?
    Kotor 1 most def het beste spel dat ik ooit gespeeld heb pure liefde..
    reeds bedankt

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kotor 2 vond ik persoonlijk een stuk minder vet dan Kotor 1. Je zult er echter geen miskoop aan hebben als je Kotor 1 (net als ik) geweldig vond.

18. Yada_Yada

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeker maar zien die outdoor locaties met mooie stranden etc nog aanwezig ?
    en die sfeer is die er ook nog?

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    kweeniet... maar waarom is deel 1 mooier en beter dan 2?

ik wou deel 1 kopen en toen kreeg ik van de blonde verkoopster deel 2 mee (vond ik niet erg hoor, voor 30 euries kotor2, eind 2004) maar achteraf gezien....

20. Yada_Yada

Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 was gewoon vernieuwend het verhaal was perfect
    die vibe
    echt verrasend plot
    lang maar niet te lang
    je moet er wel inkomen.
    en tsja als je er eenmaal inzit dan kom je er niet meer uit :)

Deel Deze Pagina