Hier kun je de namen van je maps plaatsen zodat andere hem kunnen downloaden!!! he ik heb net 4 uur aan een level zitten werken. ik ga hem zo uploaden, hij heet: Haunted Mansion
Hoe werkt dat eigenlijk met die maps? Hoe kan je zorgen dat anderen hem kunnen spelen? (Heb het spel btw niet, ben gewoon nieuwsgierig hoe dat werkt)
Ik heb een keer gekeken naar die mapmaker en ik snap er niet veel van maar ik ga het nog wel een keer bestuderen. Ik heb net de singleplayer uitgespeeld dus de multiplayer kan beginnen(ik speel altijd eerst de singleplayer uit)
Je moet als eerste gewoon een map maken (als je weet hoe dat moet) en aangemeld zijn als je hem wilt uploaden en maken en dan gewoon de optie kiezen uploaden. Je map kiezen en uploaden. En als je iemand anders z'n map wilt downloaden doe je op zoeken en downloaden maar.
Mijn broertje heeft ook al een map online gezet. De map heeft de naam Secret Lab. We hebben wel de PS2 versie, maar volgens mij maakt dat niets uit. @ Ghost Leader: Hoe heet je map nou? Net stond er nog bunkers, nu weer haunted mansion en als ik naar je naam zoek dan heet je map: Lab Anyway, ik ben nu bezig met een map. Ik heb hiervoor de map Death in the Orient / Dood in het oosten uit Medal of Honor: Rising sun als soort van voorbeeld gebuikt. Ik moet nog wat dingen afwerken maar morgen komt ie zowiezo online
Dat komt omdat mijn connectie naar live was weg gevallen en toen kon ik hem niet meer uploaden ( dag dag 4 uur werk :{ ), en nu ben ik met eentje bezig die haunted mansion heet en die is nog vetter!!!! oja en die map die lab heet, was maar om uit te proberen...
Hmm... via de PS2 hoef je niet ingelogd zijn tijdens een map maken, wanneer je em online wilt zetten. Heeft de PS2 versie toch nog één pluspuntje t.o.v. de Xbox Versie Owja, mijn broertje is nu trouwens bezig met een halve remake van de map Chasm uit Timesplitters 2. Halve remake omdat hij die map als voorbeeld neemt en niet gaat namaken
Hoe kan je 4 uur bezig zijn met een map Bij mij is na een half uurtje de free space balkje(soiets) al vol... en de mapmaker is toch bijna hetzelfde als uit timesplitters 2 ?
als je alles tot op de puntjes uitgebalanceert wilt hebben ben je wel minnimaal 4 uur bezig, ik heb ook nog 3 uur gewerkt om de bugs etc er uit te halen. dus in totaal 7 uur als het niet meer is...
de bugs er uit halen en uitwerken.... . leg is uit... want lijkt net of mijn mapmaker anders is edit : ook jammer dat je zelf geen voertuigen in maps kan zetten... Weet iemand of je nog meer multiplayer maps vrijspeeld tijdens de single player ??? Ik vind de MP levels eigen lijk niet zo leuk..
Je kunt weldegelijk voertuigen in maps plaatsen. Althans, bij mijn map kon ik allerlei voorwerpen selecteren die ik erin kon zetten, waaronder zo'n jeep. Dat heb ik dan ook gedaan, wel lachen, beetje racen en zo.
ik bedoel de traps werkte niet of een plaats veranderen zodat als je daar staat niet sterker bent en die dingen...en je kan wel een voertuig in je maps plaatsen
Ik vraag me af of iemand anders dit ook heeft; het menu loopt vast als ik (via map share en dan browse) naar friends’ maps ga. Ik kan steeds de maps van één friend bekijken. Er wordt zomaar een lijst van een willekeurige friend geopend terwijl je door je friendslist scrollt, daarna kan je het menu niet meer uit. Ik moet dan mijn Xbox uitzetten. En gisteravond laat werkte het hele map share menu niet. Toen ik een map wilde uploaden stond er upload failed zonder verdere uitleg. Ik dacht eerst dat het met de naam van mijn map te maken had. Ik heb gister een map gemaakt die Gesticht 47 – Open dag heet en had er al eens een gemaakt die gewoon Gesticht 47 heet. Maar daar lag het niet aan bleek. Niets deed het meer. Vanochtend heb ik wel weer gewoon kunnen uploaden en browsen maar het menu loopt nog steeds zoals altijd vast bij friends’ maps, wie heeft dit nog meer?
ik zou deze game ook graag willen, maar ik heb ervoor gekozen een psp te bestellen, dus ff wachten tot mijn verjaardag (19 april)