Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Lees jij überhaupt de andere posts wel. Kijk eens een keer wat er staat in de posts van ICE en mij voor jou post.

    @Trossarms,
    nee
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en..........:{
    Ik ken de site waar dat filmpje vandaan komt, waar de gozer die em gemaakt heeft, ze heeft gepost. Hij heeft ze allebei op een dezelfde manier overgemaakt van een televisiescherm voor een computermovie, dus als dit filmpje negatief is over GT4, dan is dat filmpje ook negatief over Forza dus....... _0/ Beide zijn ze gewoon op een ongeveer gelijke manier van slechtere kwaliteit dan in het echt, en dan komt daar nog 'es bij dat het filmpje van Forza een demo is.

    Ik gebruik dit filmpje alleen maar mede om mijn mening te verklaren dat ik vind dat Forza er beter uit ziet. *)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb het niet over de kwaliteit, maar dat het GT4 filmpje niet zo is zoals het hoort te zijn. Een voorbeeld van ICE: er zijn een paar gebouwen zoek
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo...... ja ik weet ook niet hoe dat komt, want die gozer die dat filmpje origineel had gepost (op een andere site) zei dat de GT4-versie van de winkel was en de Forza-versie van de demo was.

    Ach ja.... Je moet maar zo denken, bij Forza is het iig de demo dus die is sowieso al wat lelijker dan de uiteindelijke versie dus Forza wordt sowieso mooier:9 (hoezo fanboy _0/ )
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Was het niet de GT4 PE misschien??
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer zei dat het de 'winkel-versie' was en het zijn geen n00bies op dat forum daar dus........ :confused:
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    de GT4 PE kan toch ook een winkel versie zijn
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had de échte uiteindelijke versie. (ik weet niet of er veel verschil tussen de PAL -en NTSCversies zit) Eigenlijk boeit het ook niet zo, Forza wordt toch beter. (sorry, ik voel me vandaag zo fanboy:9)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, aan de europese versie hebben ze het een en ander gedaan. Weet niet precies wat, maar GT4 laat FM niks lijken (sorry, ik voel me zo fanboy vandaag :cool: )
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wanneer eigenlijk niet? Om eerlijk te zijn denk ik toch dat GT4 mischien ietsje beter is. Dat komt ook grotendeels omdat ze al veel ervaring hebben. Dit is de eerste Forza game.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zegt iedereen dat!!!!!!!!!!!!!!! :mad: Forza is van de makers van RSC1, RSC2, PGR1 en PGR2. Er hebben vet veel coureurs, monteurs voor 4 jaar meegewerkt (vanaf 2001) Dus een goed excuus om Forza minder te laten vinden vind ik dat niet.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee. Maar toch heb ik dat gevoel. Ook omdat ik GT op de PS1 ook al een goeie game vond.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Forza is voor de makers een heel nieuw concept, de GT serie is altijd al simulatie geweest, en RSC1, 2 en PGR1, 2 waren allemaal arcade, en FM is simulatie, dus berrie heeft enigzins wel gelijk
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel wat jullie bedoelen;) en ik respecteer je mening waarom jullie GT4 beter dan Forza vinden _0/ Maar imo vind ik het geen goed excuus omdat je al 4 jaar bezig bent, echt nieuw vind ik dat niet.

    PS: RSC -en PGR series bevatten wel wat simulatie elementen O-)
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh dus? Ze zullen daar goed hebben opgelet en zullen ook wel meteen met een goed deel komen. Het slaat nergens op dat je vind dat gt4 beter is doordat fm 1ste deel is :confused:.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    RSC is toch wel wat anders. PGR lijkt er al meer op. En dat was al een geslaagde game dus mogen we toch wel wat zeer goeds van Forza verwachten. Het zal ook wel andere koek zijn als GT opeens met een nieuwe game begint. Maar zo dom zijn ze niet. Ben benieuwd hoever zeg nog gaan met de serie.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    niet vinden, maar denken (wel heel sterk) dat GT4 beter is/ gaat worden
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, denk het eigenlijk ook. Maar op verschillende punten blijft Forza toch beter. Als Forza met een volgend deel komt denk ik wel dat het mischien GT gaat beaten alhoewel ik er eigenlijk nog niks van kan weten. PGR2 was ook wel een goeie verbetering tegenover PGR1 alleen stopten ze er daarna mee. Als Forza nou eens met een reeks komt net als GT kan het wel spannend worden. Zeker nu ook de PS3 en de Xbox 2 eraan komen.
     
  19. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    "Forza is van de makers van RSC1, RSC2, PGR1 en PGR2".

    Je haalt uitgever (Microsoft) en ontwikkelaar (DICE Zweden voor RSC1 en RSC2, Bizarre UK voor PGR1 en PGR2, een van Microsoft's interne studios in de US voor FM) door elkaar.

    De voornaamste verdienste van 't merendeel van 't Forza Motorsport team is Midtown Madness 2 (voor de PC). Midtown Madness 2 had overigens weinig weg van een Gran Turismo game.

    William
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    GT5 heeft wel weer een voordeel t.o.v. FM2, omdat ze nu al met GT5 bezig zijn :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina