Welk spel zou beter zijn. Kan mij iemand de verschillen opsommen. Wie weet welk spel een CO-OP mode heeft buiten LAN en XBox-live. Dus gewoon op 1 Xbox zoals Desert Storm.
ik zelf vond GR op de PC leuker dan OFP, maar waarom kan ik eigenlijk niet goed uitleggen, ik denk er nog wel ff over na en post dat dan
Weet er ook iemand of de releasedatums (voor beide 29-11-02) gehaald gaan worden. Ik heb ergens gelezen dat OFP flink wordt uitgesteld. Het is trouwens bevestigd dat Ghost Recon een CO-OP mode heeft. Nu alleen OFP nog
ik heb inderdaad ook gelezen dat operation flashpoint nogal uitgestelt is tot begin volgend jaar....waarschijnlijk omdat alle add-ons van het spel er al meteen doorheen zitten (www.dgs-online.nl/nieuws/?id=7870) trouwens wel beter dat er co-op mode in ghost recon x zit !!! dat word dus waarschijnlijk kopen die zooi heheh flashpoint denk ik ook nog wel....was op de pc in ieder geval vet
ik heb hem maar een paar keer bij vrienden kunnen spelen aangezien mijn pc het niet helemaal trekt met de spelen vanaf 1999 ]:- (pentium 2 350 mhz, 3d kaart ?? heeft ie nog nooit van gehoord) maar voor zover ik em heb gezien was ie errug vet en k denk dat ie op de box (voor mij) ook zeker wel de moeite waard gaat worden..alleen jammer dat ie pas volgend jaar komt