Er wordt al druk gespeculeert over de Xbox 2. heet hij nouw de Xbox 360? of krijgt hij weer een andere naam. En nu vraag ik aan jullie om er zelf een te ontwerpen (met bij behoorende naam) Ik heb zelf nog ene beetje op internet gezocht en kwam deze tegen (vind hem er zelf prachtig uit zien) Maar even ter zaken. ONTWERPEN MAAR!!
Ók dit lijkt meer op een dj-draaitafel dan op de xbox 2. Je hoeft niks te veranderen aan de xbox 2 ten opzichte van deel 1 vind ik. Maar het mag altijd mooier
Gebruik ff de zoekfunctie, dan vind je al een paar threads met plaatjes van de Xbox2 (Xbox Xenon, Xbox 360, whatever), daar kun je net zo goed zelf je plaatjes posten.
Kijk eens hier: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=68093 Hier staat alles wat bekend is over de xbox 2 (zo noem ik hem maar ff) en ook wat er bekend is over het uiterlijk: niets. Als je daar dus verder discusseert over de xbox 2 houden we het overzichtelijk.
/Mod Graveheart Offtopic posten word niet toegestaan. Groot posten is irritant. Zoeken doet wonderen.
Zo moeten ze het wel zien . Kheb er net trouwens ook ff een kleine thread voor aangemaakt dus het zal nu wel snel aangepast worden.