Ik eens een paar keer goed geluisterd naar de mrainews en ben er achter gekomen dat ze bij het begin van sommige missies zitten te zeuren over ene: McCoy? Bij missie 3:Truth and reconcilietion of zoiets zsegt zo'n marine: What do we do when we get in site of the ship if it's in the air, McCoy gave my a rifle and not wings? Mijn vraag: wie is die McCoy. Ik hoop dat de mensen die het boek hebben gelezen hier antwoord op kunnen geven want ik vind background bij games wel gaaf.
lmao haha ik moest 5 minuten nadenken voordat ik wist wat je bedoelde met mrainews maar nu weet ik het marines hehe , hmm ik heb in ieder geval niks gelezen over een mccoy in het boek
Ja het heeft ook niets te maken met het spelverkoop, maar eh..................zoals ik al zei vind ik background wel gaaf dus daarom deze thread.
Ze zeggen niet McCoy maar Corps... dit hebben ze uit de film alien... je hoort wel meerdere quotes uit andere films.. Deze zin komt dus uit alien: Hit it Marines, go go go! The Corps ain't payin' us by the hour! En in de trailer van halo hoorde je ook: If they catch us napping this mission is as good as over, sir, yes sir.. ook uit de film alien.. kan zo ff gaan andere voorbeelden verzinnen, maar ik weet zeker dat er meer in zitten...
Oke mensen weet ik het ook weer. Ik vind het zelf nog al slecht verstaanbaa maar eh......... thks.(het is wel echt boeiend maar ja) En eh Dark Gaurdian alias Xbox gamer ik had niet gezegd dat je perse oop deze thread moet poste.