ik heb er 3... 2 gewone en 1 met halo 2 erop. aangezien dat wij tog geen creditcard hebben :{ (verdomme! ) kan ik er tog nix mee.. iemand?
Hallo mensen, Ik heb nu ook eindelijk internet op mijn kamer, waar de xbox ook staat. Ik zou graag eens willen kijken hoe dat xbox live gaat, aangezien er nu slechts 1 kabel ligt voor mijn pc. Als ht bevalt, wil ik er over nadenken een tweede kabel naar de xbox te leggen. Maar goed, is er hier iemand zo aardig die zijn code naar mij wil pm'en, zodat ik het uit kan testen? Bij voorbaat dank.
Master of Blades wist niet of die een Credit Card ervoor moest hebben () dus heb ik er hier nog een liggen. Voor de geinteresseerden SCHIET OP ! Want hij loopt op 31 maart af..
Lol zit der ook een houdbaarheidsdatum op :{, Maar ik heb der ook nog wel 2 2 month trail kaarten liggen, Eentje van Halo 2 en de andere van DOAU dus die zullen nog wel houdbaar zijn PM me maar als iemand der belang bij heeft, dan kras ik ze ff open
Geen Credit Card Ik zou wel heel graag willen maarjah m'n ouders laten het niet toe anders is het niet meer leuk voor jullie . Maar ff serieus wij hebben gewoon geen CC, ben ook te lui om aan iemand anders tevragen..
ik heb er nog twee Pm maar. let wel op ze maar geldig t/m 31 maart 2005 dus je moet ze wel snel gebruiken.
Idd, die datum is wel belangrijk. Ik heb er nog 4 tot 31 maart, 2 ga ik zeker gebruiken . Dus heb er nog 2 liggen die ik weg doe ... Pm me maar voor de code's.
Kan iemand mij misschien ook een 2 month trial geven? ALvast bedankt, al die kaartjes van mij zijn verlopen. Mss via PM sturen...