Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nog niet gezien maar het zegt weinig natuurlijk. Ik wacht weer op echte informatie. *)

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker hoor, zeg het als ik het verkeerd heb, maar als ik dit zo lees, dan lijkt mij de xbox 2 niet echt krachtig, maar de ps3 juist wel. een 4,6 ghz processor 8) .en het lijkt erop dat de martkposities nu zijn omgedraait, xbox 2 komt in positie van ps2 voorheen, eerder met de launch, maar minder krachtig. ps3 komt in positie van xbox voorheen, later met launch maar duidelijk beter. aangezien playstation toch wel populairder is dan xbox, denk ik dat die toch beter zal verkopen. en hebben wij trotse xbox bezitters helemaal NIKS meer te vertellen :'-( .en hij is niet meer krachtiger, en hij is niet het populairst. het is alleen nog afwachten wat het online word met de ps3.als dat OOK nog word verbeterd, ga ik denk ik toch voor de ps3, aangezien ik nu ook nog niet aan een nieuwe xbox toe ben. ik denk dat xbox nog wat langer moet wachten, want wat berijken ze nou door um eerder te launchen?? die playstation freeks zitten mooi op ps3 te wachten, en k denk nie dat ze dan xbox 2 gaan kopen omdat die eerder uit is. denk nu niet dak een playstation freak ben trouwens :9 . _O_ xbox _O_ .ik hoop dat ik straks ook _O_ xbox 2 _O_ kan zeggen.

3. Tacniturne

Tacniturne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GPU die xbox2 krijgt, is niet gebaseerd op de ati x800 (R420) >architectuur<
    Maar op de R500 core met een compleet nieuwe architectuur. Die ligt idd een generatie verder dan de x800, en hij word zelfs krachtiger dan de opkomende R520 GPU voor de pc. De R500 staat ong gelijk aan de R600 die in de pc ergens in 2006 komt. Dus ik zal de Xbox2 maar niet onderschatten en vooral de GPU niet

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    correct me if im wrong maar het is toch r42/r50/r52/r60??

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Als de eigenschappen maar beter zijn dan die van de ps3 want ik ga gewoon voor de beste eigenschappen, hopen dat het de opvolger van de xbox wordt.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je zou denken dat een gamer voor de games gaat...

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja er zat veel leuks op de xbox, maar ik zit niet echt te wachten op bijv. halo 3 of fable 2, maar wel weer op veel andere xbox games, dus ik zie nog wel.

Edit: En ik vind het ook belachelijk als het waar is dat de xbox dit jaar nog uit komt, ik kan nog wel ff door met mijn boxje, maak em gewoon beter dan de ps3 :+

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  8. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu al aan het aftellen voor halo3...
    het gaat zo:
    vandaag: aaah nog (denk ik) 2,5 tot 3 jaar tot halo3 komt..
    morge: aaah nog (denk ik) 2,5 tot 3 jaar tot halo3 komt...

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik dus ook, maak heb hem minimaal beter dan de playstation, en het kan me geen zak schelen of ie dan 6 maanden of jaar later uit komt. heb ik zelfs liever, aangezien ik hem in december toch nie ga kopen. zijn er mensen die nu al weten dat ze hem bij de release gelijk gaan kopen??

10. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga 'm bij de release halen, no doubt.

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik luister niet eens meer naar wat er allemaal wordt gezegt over de Xbox 2, Xbox next of whaterer he may be called. Ik wil het gewoon eerst allemaal zewlf zien met me eigen ogen voordat ik het geloof wat alle gamejournalisten of devoloppers zeggen. Maar ik weet wel bijna zeker dat ik hem gewoon ga halen. Ik heb er zelfs al geld voor klaarliggen.

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Waarom moet de xbox2 zonodig xbox 1 games afspelen :{
    Een beetje TV heeft 2 scartaanslutingen.
    En het staat toch stoer om 2 mooie doosjes onder je tv te hebben staan :p

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    En dat weet jij omdat jij een enorme kennis hebt van de industrie...?

Dat dacht ik niet, nee. :) Misschien is 't je opgevallen dat ik al een paar keer op de frontpage en hier op het forum duidelijk gemaakt heb, dat de volgende generatie software duurder wordt. Dat is geen grap, dat is een feit, omdat uitgevers aangeven hun software duurder te maken (Activision en EA). Als dat werkt, dan doen anderen het ook.

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is helemaal geen feit. Dat staat namelijk helemaal niet vast :) Ga jij nog even naar school leren wat een feit is, dan praten we verder. Ze hebben wel gezegd dat de games waarschijnlijk duurder worden, misschien zelfs al bevestigd, maar het is pas een feit als het echt gebeurd. Wie weet gaan ze toch liever de budget side op :).

Overigens zijner ook verhaaltjes opgedoken van developers die alleen de echte top games voor duurdere prijzen willen verkopen.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wederom, dat zijn geen verhaaltjes. Als het om prijsverhogingen gaat, gaar het altijd om de 'premium titles'. Call of Duty, Doom, etc. (Doom voor PC was al duurder dan normaal, in dat respect is het een feit dat games duurder worden/zijn)

Activision heeft de volle intentie hiermee door te gaan, dus wederom, in dat respect is het een feit dat Activision hun premium software in prijs wil verhogen.

Het is geen feit 'dat het al hoger is' op Doom voor PC na. Maar goed, vrij nutteloze discussie natuurlijk, geen idee waarom je idee waarom je die aan zou willen gaan.

16. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens: Microsoft heeft bevestigd bezig te zijn met opvolgers van Fable en PGR, meer details zullen op de E3 geshowed worden!
    Ook zal bij de *Xenon* een camera bijgeleverd worden om plaatjes te maken voor je profiel of de video-chat functie. Het cameratje bevat 1.2 megapixel...

bron: xboxfront.de

ik zie net dat al geplaatst is... mon excuses

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  17. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    jaah als ze net als ps dan kun je tot de 100 doorgaan man :confused:

18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net een intressant stukje op Gamespot

Zou de Xbox dan eindelijk eens voet aan de grond kunnen krijgen in Japan? :eek:

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    De naam van Xbox 2 was toch: *Xna* en of *Xbox 360*

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    de naam van de xbox2 is nog niet bekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina