Let er wel op dat 100% wel wat makkelijker is in deze versie (althans, de denkbeeldige 100% in PT, want daarin zat 't niet) door de uberhandige Quick Save optie. Gewoon elke keer een stukje verder op 100% en dan Quick Saven, hoef je niet telkens helemaal opnieuw bij het checkpoint te beginnen. Al vrees ik wel dat de game hierdoor veel makkelijker wordt. Maar gelukkig niet zo frustrerend als Pandora Tomorrow op het einde God, wat heb ik daar lopen schelden
Ik weet wat je bedoeld, damn wat werd ik daar toch echt pissed van. Telkens die hele klauter partij omhoog en dan ging je daar ook weer paar keer dood omdat je misstapte o.i.d. en dan was je er en dan moest je nog iedereen gaan killen enzo. Na 100 keer was het me dan eindelijk nog gelukt maar pffff wat een rot stuk was dat
Nee, maar dan kan je in elk geval quick saven, in mijn voorbeeld bijvoorbeeld wanneer je op de lift staat, of wanneer je de mensen op die catwalk knockout hebt geslagen ofzo.
Heeft er dan niemand Splintercell 1 en 2 gespeeld en ook vind dat de camera erg verschild met de camera uit de vorige delen?
Hoe bedoel je? Volgens mij is de camera het zelfde... Misschien dat ie beter reageert op de omgeving? Ben benieuwd naar je motivatie!
Hij is veel zweveriger zegmaar. Als je hem van links naar rechts draait en andersom dan voelt ie heel anders aan dan in SC 1 en 2. Het is moeiijk om het te omschrijven maar ik merk wel duidelijk verschil. Ik vind het ook jammer dat als je nightvision aan doet, dat je dan door een rondje kijkt zegmaar (je bril). Het is tegelijk wel realistischer maar je zicht is wel minder.
Ja, dat lijkt mij oowk. Maar hoe moeilijker hoe leuker het eigenlijk wordt. Anders is het oowk geen uitdaging meer hé? Maar dat eindstukje van SC 2 was idd klote. Heb ik oowk lang over gdaan.... Stond je eindelijk op die lift. Ga je die grote 'zaal' whatever in. En dan kun je eerst die lui afmaken, voordat je die bom ken pakke. Maar als je het hebt gehaald, ben je mie daar tevreden, tenminste ik.
Wat houd ik toch van QuickSave op PC en overall gewoon saven waar je wilt. Het maakt het er allemaal wel makkelijker op.
Wat was ik blij toen ik dat las zeg! Ik wou namelijk 'm namelijk misschien voor de pc halen, maar om hem goed te laten lopen moest ik alle settings op low zetten. Maar aan de andere kant, ik ben een enorme save freak (voor die demo heb ik al iets van 15 saves )en ik dacht dat je bij de xbox versie nog een 'checkpoint' systeem had, het irritanste savesysteem dat de mens ooit heeft uitgevonden imho. Maar toen ik las dat de xbox versie ook gewoon quicksaves had, heb ik hem gelijk maar ff besteld! Oja, ik had gehoord dat de PS2 versie geen co-op had? Is dit waar? Zoja, waarom dan eigenlijk, PS2 heeft toch ook gewoon network play?
fuck saves en die demo kan ik ook steeds sneller spelen, helaas nog niet onder de 10 minuten. iig wel zonder saves
Ja, dat was de enige ava die klein genoeg was hier? Het limiet is hier toch iets van 10 kb ofzo? Maarja, laten we niet offtopic gaan he! Ik heb trouwens nog een vraagje, stel, je wilt online gaan co-oppen, gaat het dan net zoals Halo 2 dat hij gewoon een geschikte server voor je zoekt, of kan je hier echt het level selecteren dat je wilt spelen en dat hij daarop gaat zoeken?