Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dus ik kan beter Thomas en die paladin in de groep zetten bij Kendal
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben bezig met Regnier de eerste missie en ik moet nu het leger vinden. waar?
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Het noordoosten. Ik raad je wel aan de Patriachal Gaurds en de archers eerst weg te lokken. De Paladins na die gasten pas aanvallen. Maar dat zie je allemaal wel.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    oké, ik was al in het noord-oosten maar de eerste keer was er geen leger. Regnier zei dit: ''They should have been here.'' ''Search even more carefuelly.''
    Maar nu ben ik er al en hoe kan ik in godsnaam die Patrichial Guard of zo iets weglokken. met een scout. maar dan is mijn leger alsnog te klein als ik de archers ook weg lok, want die beschieten me dan nog. en hoe zorg ik ervoor dat ik veilig ben voor Meteor?

    Nog een vraagje: Ik zit bij Kendal de derde missie, hoe kan ik daar zo voordelig die Ghouls afmaken. die zijn het gevaarlijkst met Lightning
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    HALLO?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  6. Victor

    Victor Guest

    OOK HALLO!!
    Bij Reignier moet je de legers allemaal ver van de Patriachal gaurds plaatsen. Je lokt ze weg met een scout en voordat ze er zijn KUN je er nog even snel doorheen rushen met je cavelerie. Ik raad het je niet aan. Meestal lopen de Paladins niet mee en kun je met een beetje skills de Gaurds doden en en dan de Paladins.
    ZO GOED?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja hoor!

    oké nu weer normaal
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand de beste taktiek voor de missie met Kendal dat je je moet terugtrekken naar Jungsburg en je Traps moet weghalen en Wyverens moet doden. ik heb echt hele goede gastjes.
    Archers: met een 13 range
    Knights: melee 20
    Pyro Tech: Teamwork 10
     
  9. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kom maar niet door de 1ste missie van Kendal heen :mad:. Het begin is nog wel te doen maar zodra ik in het noorden bij de magic infantry ben beland dan is het snel met me gedaan :'-( .

    Edit: inmiddels met pijn en moeite er doorheen. Slechts 800 Exp, waar moet ik die dan aan spenderen? En welke kant kan ik het beste opgaan in level 2: Holy Ground of Colonock?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik zou die meest rechtse doen. en als ze iets zeggen over air of cavalary altijd iets meenemen.
    'k ben al in missie 10 }:]
     
  11. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste de missie opnieuw doen. Je hebt echt veel Exp nodig zodat je meer voordeel hebt in latere missies. Proberen alle units in leven te laten...

    En als je een keuze tussen missies hebt, altijd de gene kiezen waar je minder units hoeft te deployen zodat je voor de ander meer experienced troops hebt.
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Ik heb alles al uitgespeeld. 2 keer.}:]
     
  13. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, en dat zeg je nu |:- ;). Ben al blij dat ik door de eerste level heen ben.

    Voor level 2 ben ik de kant van de Holy Ground opgegaan (was te doen) en bemerk tot mijn schrik dat je Colonock ook nog moet doen :mad:. Wat een rotlevel is dat. Komt waarschijnlijk ook omdat ik niet zo goed met mijn spearmen om kan gaan. Wat raden jullie mij als 3de troep aan? Infantry, boogschutters of zou sappers een optie zijn?
     
  14. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd spearmen met curatio en archers met curatio. Als derde groep neem ik dan mortars of calvary of nog een archer groep. Maar je kan nooit verkeerd gaan met spearmen en archers. Je hebt trouwens altijd zowiezo archers nodig.

    Het beste is je spearmen zo goed als nooit in melee gebruiken alleen ondersteunen met healen en wanneer het veilig is rushen.

    Spearmen zijn dan niet de sterkste melee categorie, maar ik merk dat je gewoon niks hebt aan Paladins of Knights, in melee gevechten killen ze even langzaam als spearmen.

    Maar als spearmen gerushed worden kan je nog je special doen omdat ze de vijand op afstand houden.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Archers. ze kunnen alle units makkelijk raken en met een beetje range staan ze veilig genoeg. en de spearman ook meenemen! als ze zich in een gevecht mengen en er komt Cavalary aan dan gaan ze bijna altijd klaar staan
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand een goede tacktiek om de archers in het eerste sneeuw level van Kendal af te maken in de missie dat je naar Ecclesia toe moet
     
  17. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Ben er al doorheen maar wil het toch nog 1x proberen om te kijken of ik meer EXP kan krijgen. Wat is trouwens een "goede" range voor archers? Soms weet ik niet waar ik mijn EXP aan moet besteden: ook wat spenderen aan je officers melee skill of toch maar uitgeven aan je Leader's melee skill? Ik weet dat je betere equipment kan kopen indien je officer een hogere level hebben, maar heeft dat in het begin zin?
     
  18. Victor

    Victor Guest

    De melee van je officers omhoog halen is idioot. Ze vechten nauwelijks mee en zijn alleen goed door hun special abilities. Je kunt het beter aan je leider besteden.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    je moet geen melee besteden aan officers maar wel aan special skills zoals Fire en ice.
    een goede range is rond de 10/15 bij mij.

    en heeft iemand een goede taktiek om de missie te winnen waarin je de muur moet verdedigen tegen Colonoks ofzo
     
  20. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die EXP heb ik in level 4 ingehaald: 20.582 EXP en 66.248 gold _O_. 'k Zie nu net dat het half twee 's nachts is, toch maar even naar bed toe.
     

Deel Deze Pagina