voeg me maar toe : plazsah vind egt supervet de multiplayer merk wel goed datje steeds beter wordt naarmate je veel speelt . je schiet skills worden beter en je tactische inzicht worden steeds beter
Ik ga morgen deze game is L!ve doen, moeten keer een tijd afspreken allemaal, of gewoon elkaar toevoegen idd.
Hey gasten voeg mij maar toe wie wil. Ik heb namelijk bijna geen nlers in mijn lijst die dit op live spelen.
Heb net een Amerikaan en een Brit helemaal genaaid van achteren hehe zij waren met zn tweeen en ik alleen ... de 1e keer was Ambush, liet ik mn fire team van links gaan, en ik met mn assault team pakte ze van rechts dus terwijl zij bezig waren met mn fire team, pakte ik ze met mn assault team lekker van achteren bang bang, zonder 1x dood te gaan, meteen de objective gehaald daarna de 2e level moest ik weer alleen, deze keer een 2 guns beschermen, ze konde de 1e vernietigen, maar de bij de 2e hield ik ze weer tegen met mn skills w0000000000000tttttttttt dit spel ownt op de MP jammer dat het joinen zo moeilijk gaat
Ik heb m gisteren gekocht, ik speel nu single player. Vet spel. Voeg mij tag BONGKAR maar op je friendlist.
ik ga die game binnenkort ook kopen damn als ik die trailers zie dat realisme echt gewoon chill en dan kan ik neveler ook lekker ownen want hem alleen met halo2 ownen is niet leuk meer *) *)