De camera

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 15 mrt 2005.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    kan je overal saven waar je wilt in de game, das wel crap zeg dat is altijd zo simpel. echt vond bij een wel cool om checkpoints te hebben en dan zorgen dat je ook nooit werd gezien echt fantastisch, maar ja kan natuurlijk ook afspreken met mezelf dat ik save pas na 5 dode ventjes ofzo....

2. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is dat crap? Je hoeft er toch geen gebruik van maken? Dan save je maar heel weinig, dan kan je het nog op checkpoints laten lijken.

Ik zelf vind het meesterlijk! Checkpoints zuigen \o/

3. Migwel

Migwel Ownage!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik kan me nog herinneren dat ik af en toe behoorlijk pissig kon worden omdat bij PT er gewoon niks klopte van die checkpoints...

4. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had van de vorige 2 delen de PC versie, dus ik kon gelukkig quicksaven. Ik vraag me toch af waarom ze nu pas in console games quicksave systemen beginnen te implementeren, dit is voor zover ik weet het eerste console spel dat een quicksave systeem heeft.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  5. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik overal saven een stuk prettiger. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. De reden dat we hiervoor gekozen hebben is dat de meeste SC fans hebben aangegeven een flexibel save-systeem te prefereren boven checkpoints.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tja wat doe je eraan, jullie hebben wel gelijk meer vrijheid in saven, dan bepaald je toch zelf wanneer je het doet maar ik vind de druk dan minder groot maar ja.

Deel Deze Pagina