Maar Amarant slaapt niet he . Ik heb vanmorgen weer de eerste 3 levels van PT gespeeld, het blijft een mooi spel, alleen ik erger me enorm en het alarm systeem, wat er gelukkig bij CT uit is 'Alarm stage decreased '. Ok, It seems the've gone back to normal
dat zuigt idd.. het idee was goed, de uitwerking helaas minder. Mooi dat deeltje 3 de beste elementen derin heeft zitten.. geen wonder dat dit de beste SC in de reeks is
Kan je onder het spelen geven quicksaven met een druk op de knop of moet je eerst het spel onderbreken door het menu te openen?
In de demo op de pc kon je volgens mij door op F6 of F5 oid te drukken, snel een quicksave doen ... Maar ik denk niet dat ze op de Xbox een knopje over hebben gehouden hiervoor ... Dus mij lijkt dat je gewoon naar het menu moet, kleine moeite toch
Mja heb iedere dag 3 levels gedaan o.i.d. en dan gaat het snel. Ik denk dat ik er in totaal een uurtje of 15 over heb gedaan. Maar ik ga hem zeker nog is spelen en dan wat beter op alternatieve wegen letten, die zijn er een hoop en vaak kom ik daar dan te laat achter. Ook vast nog wel wat gesprekken gemist e.d. Maar het was gewoon super, enige nadeel was de UAV's die je uiteindelijk krijgt. Dat zijn een soort helicoptertjes die met infra rood rond zoeken en die ziet je dus gewoon bijna altijd wat erg frustrerend is. Maar uiteindelijk weet je wel hoe je ervanaf moet komen. Ik heb ook nog last van een hartverzakking na opgeblazen te worden door een wallmine... ik liep daar vrolijk rond KABOEMWOESJ echt enorm hard is die knal en het geluid stond al hard Over die alarmen, die zitten er min of meer nog in, als je een alarm laat afgaan wordt het geteld ergens rechts onderin en het heeft effect op de vijanden maar het is niet zo als in PT. Maar ik weet niet precies wat er nou gebeurd want iedere keer als er iets fout ging ging ik naar me save omdat ik het perfect wou doen op dat gebied . Ga ik bij de co-op wel anders doen, gewoon als er een fout wordt gemaakt gewoon doorgaan en kijken of we het nog redden. Kunnen daarna altijd nog opnieuw voor de 100% gaan.
UAV's, vliegende helikoptertjes? Great, het realisme dat ik dus zo leuk vond in de vorige delen is weg. Daar maakten ze het moeilijk, maar nog wel realistisch. Bummer. Maarja, ik heb dan tenminste co-op nog!
Hallo mag ik vragen waarom dan niet realistisch is? Ik denk dat Pimmy speelgoed formaat heli's bedoeld met lasers er op alsof dat niet bestaat tsjeeeh
Simpel omdat die dingen al binnen een paar minuten zonder brandstof zitten. (En ik snapte ook wel dat hij speelgoed formaat helicopters bedoelde hoor )
Nou sorry, ik heb nog nooit van onbemande helikoptertjes gehoord van zeg 2 m² met zoeklichten en machinegeweren erop, die nog 'slim' zijn ook en weten op wat ze wel en wat niet moeten vuren.
Maar hoe wil je ze dan genoeg brandstof meegeven? Plus, moeten ze nog een machinegeweer mee, dat zal ook wel niet te licht zijn. Om te bepalen op wie het wel of niet schiet is wel simpel, maar om het toch een weg te laten volgen, maar wel dingen kunnen ontwijken (bijv. rondlopende bewakers) enz. lijkt me wel erg stug, zelfs voor 2008.
Je komt dat ding maar op 4 stukken tegen in dat hele level hoor dus zo erg is het niet maar van mij mochten ze het wel weglaten. Je kan dat ding ook jammen dus dan is het helemaal simpel.
Zijn de andere levels net zo "leuk" als die van de demo ? Want ik vond het nou niet bepaald fantastisch om een grot te infiltreren.
Woohoo net de single player uitgespeeld Echt een heel cool spel dat af en toe behoorlijk pittig kan zijn.