Nou het is heel simpel ik heb een vraag aan Micheal@Ubi: Komt er ooit een game die Splinter Cell met team Rainbow combineert ik bedoel van: Een SplinterCcell gaat eerst naar binnen zorgt dat alle belangrijke documenten zijn gered enzevoort en dat daarna team Rainbow het gebouw schoonmaakt van terro's? Dat zou namenlijk een vette combi zijn denk ik Eigenlijk is dit meer een idee maar ik wou gewoon mij wilde fantasie met jullie delen
Ja het kan best werken dat Sam (of een andere Splinter Cell) Eerst naar binnen gaat belangrijke documenten veiligsteld en daarna weer naar een extraction gaat of hij moet bijvoorbeeld iemand mee nemen en dan afvoeren (ik kwam btw op dit idee door zo ongeveer het eerste filmpje in Splinter Cell Pandora Tomorow daarin zit zo'n verslag gever die verteld dat de hostages door een delta sqaud ofzo waren bevrijd toen dacht ik maybe werkt dat wel)
Hmmm lijkt me eerlijk gezegd wat vreemd. Beide spellen werken bij mij een geheel aparte sfeer op en ik weet niet hoe zo'n combinatie van die 2 zou worden...
mij lijkt zo'n combinatie echt geweldig! echt cool, eerst met Sam wat dingen veiligstellen, wat lampjes/electriciteit uitschakelen en dan team Rainbow en nightvision naar binnen alle Terry's uitschakelen. (terry=terrorist)
Lijp man maar ik ben niet zo van Rianbowsixs kapot van geef mij maar sam die dan alle terros vermoord of k.o maakt
Tsjah het lijkt mij echt lijp. Bijvoorbeeld het level uit 2 perspectiefen: 1e Sam (of een andere Splinter Cell) die informatie veiligsteld en het verduisterd) 2e Team Rainbow 3e Weber die met zijn snipers terro's door ramen uitschakeld alleen of dat 3e erbij ook werkt denk ik niet
Goed concept! Lijkt me een prima formule voor een vette game. Maar vaak is Sam zover achter de vijandelijke linies dat Team Rainbow het benauwd krijgt! lol Anyways, voorlopig staat dit niet in de planning die ik heb ontvangen over het Tom Clancy brand.
Okey voor de disscussie: Hoe zou je deze 2 perspectiefen goed kunnen samen voegen? Ik denk Dat het verhaal het grootste deel rond de splinter cell moet gaan draaien maar team Rainbow moet ook een eigen (weliswaar minder belangrijk verhaal krijgen)
Ja, lijkt mij oowk wel leuk. Maar toch dan moet de Splinter Cell geen dodelijke wapens hebben... Net zoals in de multi-player. Lijkt me wel moeilijk om zo'n combo te maken van die twee games, maar als dat wat wordt lijkt me dat super. Je moet dus eerst als Splinter Cell alle geheime info ophalen en eventueel nog wat andere dingen, maar je mag de terro's niet doodmaken, dat verpest het 'rainbow' stuk, dus heb je net zo'n wapen als de spies in de multi-player hebben. Ook moeten de maps voor 'rainbow' en 'spy' style worden aangepast, dat lijkt mij best lastig, want als spy wil je natuurlijk ook nog een paar 'special moves' moeten doen en voor het 'rainbow' team moet het ook allemaal nog een beetje taktisch gedaan worden. Het zou ook kunnen, dat je eerst een level als spy speelt en je dan informatie vindt over een of andere geheime locatie waar van allerlei illegale praktijken plaatsvinden en dat het tijd is dat dat gestopt wordt, dus dat je het 'rainbow' team erop afstuurd... Maja, je kunt hier zoveel over verzinnen... Maar zo'n game lijkt me wel mooi om te spelen, is ook nog een beetje afwisseling tussen sluipen en echt schieten.
Eigen verhaallijn en perspectief lijkt me niet handig, want dan kun je net zo goed twee verschillende games maken... Het moet wel een beetje in elkaar overlopen, dat je echt in het verhaal zit...
En dat de rainbow mannetjes ook grappen maken over het werk van sam ofzo, en dat het echt afhangt van wat je gedaan hebt met sam hoe de situatie in het gebouw is wanneer team Rainbow aan de slag gaat
Ja, dat elke actie een gevolg heeft voor de volgende missie en dat het rainbow team misschien voorzichtiger of juist lekker ruig te werk kan gaan... Dat ligt dan allemaal aan wat je eerst als Spy doet.
Leuk idee eigenlijk. Ik zou graag zien dat in de volgende Splinter Cell, Sam ook wat meer medestanders krijgt, dan alleen die Spoiler Seniele ouwe vent uit level 4 die nogal maf is Dus op zich, dat Sam soms wat dingen uitschakeld zoals alarmsystemen, en dat zo'n rainbow squad dan Sam komt helpen om daar even de bad-guys af te schieten, die Sam ècht niet in zijn eentje kan mollen. Dat zou stoer zijn.