heeyz ik heb dringend jullie hulp nodig ik zit nou op de pc van mijn pa want mijn eigen comp is kaduk ik heb xp home idetion en ik kom niet meer op het inlog scherm weet iemand in da house hoe het komt en wat ik er tegen kan doen? plz help me
ja allemaal geprobeert doet het niet zelfs met de windows xp CD er in loopt hij de helletijd vast (ik heb hem echt vernaaid denk ik)
zet gewoon eerst windows me er op als je die uberhoudt hebt me vader doet altijd zo als die koppleet kaduk is dan zet die windows 3.1 er op (een hele ouwde) daarna windows 95 dan 98 en dan Me die wij hebben. jij moet dan xp ook nog doen maarje bent minsten een halve dag mee bezig als het niet lanegr is.
Dat is een beetje een erg omslachtige methode windows3.11 draait onder dos en lijkt me tegenwoordig erg overbodig. Doe is gewoon zo: in de bios: opstart volgorde CDROM DISKETTE HD Als je XP cd errin doet tijdens het opstarten knop indrukken Alle partities weggooien (moet je op L drukken om te bevestiggen) WinXP op de schone partitie zetten (dan wil hij eerst formateren dat doe je dan ook NTFS) Dan moet het goed gaan, werkt dit niet dan heb je met de hardware iets niet goed.
ja iedereen bedankt ik had er al iemand bij gehaald die heel veel verstand van comps heeft en die heeft het zelfde gedaan wat jij deed HanTheMan als nog bedankt iedereen deze kan dicht!
Doe ik ook altijd als ik instap in m'n auto. Eerst via de kofferbak, dan ga ik er aan de bestuurderskant uit om zo via de passagierskant moeilijk over de stoel te klimmen en dan terug over de achterbank naar de bestuurderskant.