Close Combat First To Fight

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pro Maniac, 14 feb 2005.

1. Pro Maniac

Pro Maniac Live Fast, Die Young

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij nou echt een topper te gaan worden.
    Kijk naar de single player, multiplayer opties & het live gebeuren.
    Prachtig gewoon.
    En er zit teminste geen enorme hype rondt deze game... da's ook wel fijn.
    Maar ik ben benieuwd in de aankomende reviews op het internet of dit een dergelijke game gaat worden. Ik hoop van wel natuurlijk!
    Vooral het tactiek kun je in deze game aanvoelen.
    Zoals ze het al zeiden, een realisitische shooter met een Full Spectrum Warrior tintje. Prachtig gewoon.
    En er hebben meer dan 40 actieve mariniers aan deze game meegeholpen, dat is dus alleen maar beter voor het spel.
    Eindelijk een game met echt veel realisme, en niet zoals in Rainbow Six 3 dat je begint in een missie met 13 tot 15 clips!
    Dat kun je toch never nooit dragen man. En waar laten ze dat in godsnaam??
    Tjonge, ik moet nog denken aan Operation Flashpoint op de PC, daar begon je een missie met maar 1 volle clip in je wapen en 3 reserves.
    Dat is het em nou.
    REALISME ;)

Ik wacht het met spanning af!
    Reactie's?
    B
    Check de site trouwens nog even:www.firsttofight.com

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    hoe lang duurt et nog voor ie uitkomt?!

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Woei! ff rond neuzen kan ook :p

29 Maart 2005 staat er..

4. intruder

intruder There's No 1 Left

Leuk Bevonden:
    0
    yyo nigger,
    jij houd ook echt alles bij he je begint over rainbowsix3 en dan ga je opeens helemaal over op OPERATION FLASHPOINT terwijl jou hele verhaal over (close combat first to fight ) gaat naja dat kan je wel verwachten van zo'n iemand als jij.
    je haalt gelijk alle info. die je kan verzinnen haal je te voorschijn wat moet ik nou met jou. naja ik hoor het nog wel als je weer een (info) heb voor mij of (iedereen).
    mzzl tim. ( en oja als je het nog niet hebt gezien ik heb een avatar kunnen regelen mooi he). :cool: _0/

5. intruder

intruder There's No 1 Left

Leuk Bevonden:
    0
    en oja ik was nog even vergeten te zeggen het word zeker een succes dat closecombat dat weet ik wel zeker want ik was nog even naar die site gegaan en ik had een filmpje gekeken nou dan weet ik bijna wel genoeg.
    want ik zit de hele tijd te denken of ik closecombat ga kopen of niet.
    want eerst was ik er wel zeker van dat ik de game niet zou gaan kopen omdat brothers in arms er nog is maarre als ik die filmpjes zo zie dan zit ik toch wel weer te twijfelen.(maar dat betekent niet dat ik brothers in arms niet ga kopen hoor maak je maar geen zorgen)
    maar ja ik hoor het nog wel van je.
    mzzl t. *)

6. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou, hij VERGELIJKT close combat met rainbowsix3 en operation flashpoint.
    Hij gaat helemaal niet over een ander spel vertellen.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lange Frank je hebt gelijk.
    Ik denk dat het een vet spel wordt als je zo naar de screenshots kijkt. mooie shooter:)

8. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie nou precies uit? In europa toch 29 maart en US 5 april toch?
    Want op xbw homepage staat opeens 31 maart.
    Op www.tothegame.com staat 31 april(misschien typfout?) en op de forums van closecombat zelf staat ook UK(engeland= europa) 29 maart en US 5 april
    WAT IS HET NOU? :9

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't een beetje maf dat XBM zei dat dit een snelle shooter zou worden, i.p.v. een tactical shooter. Alles op sites werd er naar uit gewezen dat het SUPER realistisch was, maar XBM zei dat het dus een snelle FPS was....:confused:
    Wat denken jullie???

10. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ziet er echt wel een vet spel uit. Ik kijk er al een tijdje naar uit maar de game wordt nogal redelijk slecht uitgebracht. Eind maart, begin april ; releases van Splinter Cell en DOOM III.

Hmm, maar ja wie weet.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat deze game meer voor de "freaks" is:9

12. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze nou uit? Ik dacht dat ie 29ste uit zou komen maar heb hem nog nergens gezien.

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad... 29... APRIL 2005... De releasedatum die hier op Xbox World staat op 29 maart 2005 is fout... Het spel is namelijk inmiddels dus uitgesteld naar 29 april 2005...

14. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah gelukkig duurt het niet zo heel lang meer voordat dit spel eindelijk uitkomt. Maar de eerste reviews zijn verschenen, en IGN geeft een 8. Graphics en AI zijn wat minder. Maar ik zag vandaag dat OXM dit spel een 2.8 heeft gegeven :confused: ! Even op hun forum gekeken en blijkt dat ze het spel helemaal de grond ik boren, terwijl ik een 2.8 wel heel erg laag vind. Wat ik er tot nu toe allemaal van gezien hebt vind ik heel tof. Nu even wachten op meer reviews...

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om een of andere reden lijkt dit spel me helemaal niks...

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Was laatst toch ook een paar keer op Gammo. Zag er erg gaaf uit. Leek op Full Spectrum Warrior, maar je kunt hierbij wel zelf schieten. Wordt misschien wel een topper.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb van verschillende mensen gehoort dat dit echt een zaad-spel is :{.
    Je loopt schijnbaar heel sloom en je schiet alsof je met een super-soka (of zoiets) schiet. Een zaad-spel dus.

18. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de US versie van dit spel "geleend", dus als je vragen hebt over de game, kan ik ze misschien beantwoorden. Ook wil ik best Live via webcam een demonstratie van de game geven, voeg me dan toe op msn: metzman@hotmail.com. Dan kan ik wat dingetjes laten zien en misschien requests voor je doen e.d. (Ben rond kwart over 6 weer online)

Je loopt inderdaad niet echt snel, wat misschien voor irritatie kan zorgen, wel kan je een stuk sprinten als je dubbel naar voren duwd op je linker stick, net als bij America's Army op de PC, dit spel lijkt wat dat betreft wel een beetje op America's Army. Ik zou dit spel zo op het eerste gezicht een kruising noemen tussen America's Army (gameplay feel) en Full Spectrum Warrior (Qua setting en tactics). Wat wel leuk aan deze game is, is dat je de game 4 player co-op kan spelen, net als Conflict Desert Storm I/II. Verder zijn de graphics best mooi vind ik, redelijke details en mooie weaponmodels, ik geloof de unreal engine als ik naar de soort graphics en ragdoll physics kijk.
    Volgens mij geen zaad-spel, maar kan nu nog niet echt oordelen daarover, me eerste indruk is in ieder geval wel ok. Wat ik wel jammer vind aan co-op is dat als 1 het loodje legd, diegene weer aan het begin van het level gespawnd word.

Laatst bewerkt: 11 apr 2005

Deel Deze Pagina