Ik heb de US versie van dit spel "geleend", dus als je vragen hebt over de game, kan ik ze misschien beantwoorden. Ook wil ik best Live via webcam een demonstratie van de game geven, voeg me dan toe op msn: metzman@hotmail.com. Dan kan ik wat dingetjes laten zien en misschien requests voor je doen e.d. (Ben rond kwart over 6 weer online)
Je loopt inderdaad niet echt snel, wat misschien voor irritatie kan zorgen, wel kan je een stuk sprinten als je dubbel naar voren duwd op je linker stick, net als bij America's Army op de PC, dit spel lijkt wat dat betreft wel een beetje op America's Army. Ik zou dit spel zo op het eerste gezicht een kruising noemen tussen America's Army (gameplay feel) en Full Spectrum Warrior (Qua setting en tactics). Wat wel leuk aan deze game is, is dat je de game 4 player co-op kan spelen, net als Conflict Desert Storm I/II. Verder zijn de graphics best mooi vind ik, redelijke details en mooie weaponmodels, ik geloof de unreal engine als ik naar de soort graphics en ragdoll physics kijk.
Volgens mij geen zaad-spel, maar kan nu nog niet echt oordelen daarover, me eerste indruk is in ieder geval wel ok. Wat ik wel jammer vind aan co-op is dat als 1 het loodje legd, diegene weer aan het begin van het level gespawnd word.
Laatst bewerkt: 11 apr 2005