preview splinter cell demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door danny17, 11 okt 2002.

1. danny17

danny17 Guest

De man die jij speelt, heet Sam Fisher en werkt voor Third Echelon, een kleine organisatie binnen de NSA. NSA staat voor National Security Agency en is de afdeling van de Amerikaanse regering die zich bezighoudt met het onderscheppen van communicatie en het breken van codes die een mogelijk gevaar zouden kunnen inhouden voor de Verenigde Staten. Wanneer ze iets kritieks ontdekken, doen ze beroep op hun geheime wapen: Third Echelon. De leden van deze splintergroep zijn de besten onder de besten. Ze zijn getraind om alleen te werken, omdat in de situaties waarin ze terechtkomen een team te veel aandacht zou trekken. Deze jongens sluipen binnen, doen hun ding en verdwijnen vervolgens zonder een spoortje achter te laten.

de missies die ik heb gespeeld heb ik de ene keer iemand van zn leven moeten beroven en de andere missie zorgen dat een kern raket de lucht niet ingaat.
    de missies kun je in verschillende manieren oplossen bijvoorbeeld iedereen om zeep helpen maar je kunt ook mooi langs iedereen heen sluipen....

ik zal niet teveel verklappen maar het spel wordt echt geweldig

2. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    THX voor de preview

hoelang heb je um gespeeld

3. danny17

danny17 Guest

nog niet heel er lang heb ik nu nie echt heel erg veel tijd voor ben nu bezig met men xbox website heb vanaamd meer tijd

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar dit is geen preview je verteld het verhaal (wat we nou ondertusen ook wel 100 keer hebben gelezen) en je verteld iets met raketten en iemand doodschieten :confused:

maar das mij mening hoor

5. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat verhaal kennen we zo langzamerhand wel, hoeveel heb je ongeveer gespeeld dan?

6. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die demo?

7. XBOX Freak15

XBOX Freak15 Guest

Dat is een Preview van niks man. Die heb je gewoon een beetje veranderd van gamespot.nl gehaald=(

8. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft die demo ook helemaal niet...... hij biedt die demo ook aan iedereeen te koop aan... ik bedoel: waarom zou je dat in godsnaam doen.

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet je *$##**% smoel houden, want je hoort precies in het rijtje van Sjoerd666, Maxmax en Apo Japo thuis.... =( =(

Zo..
    Geloof best dat die de demo heeft..
    Zat toch bij Amerikaanse Xbox Magazine ofzo??
    En anders misschien van Ubi Soft gekregen..

Maar cool, game gaat ass kicken.. Dat roelt.
    En is idd niet echt een preview.. Maar dat boeit niet..
    Gaat erom dat de game geweldig wordt.... En dat is belangrijk.. :9

Maarre.. Had je dit niet in je andere thread kunnen vertellen??
    Daarnaast heb jij ook een opvliegend karakter zeg..
    Tr@m$ had alle recht om je thread te sluiten.. Anders krijg je alleen maar een flamewar..

Laatst bewerkt: 11 okt 2002
  10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hoe ben je aan die demo gekomen?????? wil je die ook verkopen voor klein prijsje?

Deel Deze Pagina