[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, cheaters ben ik nog niet tegengekomen dit weekend. Ik heb vandaag 12 potjes slayer/major clanmatch gespeeld en allemaal op een eerlijke manier gespeeld. We hebben uiteindelijk niet eens meer op de host gelet.
    Ben eindelijk level 14 geworden hierdoor :D Wel kom ik de laatste tijd vaak spelers tegen die flink overrated zijn. Ik speel met lvl 14/15 mensen en we winnen behoorlijk vaak van teams die een aantal levels hoger zijn.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Kut weekend, Slayer omlaag (nu 20) en Skirmish omlaag (nu 17) alleen omdat ik in een lollige bui aan het Liven was met een paar vrienden. Dat ging dus niet helemaal goed, maar heb nog nooit zo hard zitten lachen tijdens het verliezen van een wedstrijd. :)

Clan gaat wel lekker, alleen daar ook weer een aantal keer gecheat. Hopelijk kan SCCT me ervan weerhouden me stats nog erger te verneuken tot de patch in april uit is. Dan kan ik weer serieus aan de slag zonder (minstens) een kwartier te moeten wachten op de host en dat soort onzin.

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister nog gestanbyed bij team slayer. Ik ben level 21 en we kwamen level 22,21 en 19 tegen en ja hoor die gingen stanbyen. Het is gewoon te zielig voor woorden kom je zo'n gastje tegen gaan ze wat dom op die knop liggen rammen ik hoop echt dat de stats woren gereset.

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

Zorg nou gewoon dat je host bent! Ook al duurt het 10 MINUTEN! Heb alvast iemand klaar staat voor leave lobby als hij ineens springt van 1 naar 3 en 1 persoon voor leave matchmaking.

5. Destroy

Destroy Guest

och jah fucking stand by word echt te erg ik zat gister hele tijd costums te doen en ik dacht eens ff een potje team slayer doen en ja hoor het was gelijk weer raak , gelijk weer gestand byed door wat lvl 18 noobies echt mijn hele level naar de klote...als ik tegen gasten speel met lvl 23 die niet stand byen own ik ze maar als ik dan het volgend potje gestand byed word door wat lvl 16's ga ik nog meer naar beneden dan naar boven |:- als die patch niet werkt dan stop ik er gewoon echt mee

6. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu vooral MLG customs die zijn echt veel vetter. Zouden jullie ook moeten doen, f*ck smg start en cheaters.

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    IK HAAT DIE VUILE CHEATERS!! in head to head speelt gemiddeld 1 op 8 mensen vals. wordt je constant gestandbyed, ook in team games. door dit frustrerende gedoe flikker ik halo 2 nog een keer uit t raam! |:- |:-

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah dat is echt zo mietjesachtig van die gasten dan lock je ze eindelijk na een half uur wachten en dan doen ze leave lobby. Wij doen het nooit omdat ik meestal dan alsnog host ben :) En anders hebben we pech.

9. Krevlorneswath

Krevlorneswath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echte kutcheaters he. Ik was bijna level 20 (lees nog 1 pot winnen) en ja hoor ik word 2 keer gestandbyed. Van die kleine kut amerikanen met die irritante hoge stemmen, die een knop weten in te drukken. Word je helemaal doodziek van.

10. Destroy

Destroy Guest

ja wij joinen nu ook gewoon games en boeiend als we dan gestand byed worden...gewoon spelen en over een maandje nieuwe clan beginnen en geen stand by meer _O_ _O_

11. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar niet vanuit dat alle standbyers dan weg zijn hoor. Bungie geeft nu al toe dat ze niet al het standbyen kunnen verhelpen met die patch:mad:

12. Destroy

Destroy Guest

ja daar heb je gelijk in maarjah ik kijk het nog ff aan na de patch en als het stand byen zo erg blijft dan ga ik denk ik voor een andere game ofzo want als het zo erg blijft als nu is het eecht onspeelbaar gewoon 8) (behalve de costum games )

13. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel gewoon voor om allemaal custom games te gaan spelen. Bij halo 1 had je toch ook geen matchmaking. Toen speelden jullie toch ook gewoon custom... What's wrong with customs? :)

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! *)

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik speel noiot meer op live, ik vind halo2 gewoon nix meer aan :/

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst kreeg ik weer zo'n schermpje van dat de connectie weer terug moest gezet worden en toen dacht ik dat iemand van ons team had ge-quit, maar toen ik terug kwam was iedereen gestopt behalve ik :p

17. DonScorpion

DonScorpion Guest

Dan ben jij dus als enige eruit en gingen die andere door zonder jou. Hebben wij ook weleens gehad.

18. kabouterwov

kabouterwov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het echt gehad met halo live zo veel cheaters en dat wel voor een volgens bungie cheatvrije game nou ze kunnen het wat mij betreft er ver in stoppen en erop gaan zitten want mijn live abbo is vanaf nu opgezegt.

ik zag nu op bungie weer een nieuwe top 3 op skermish 3 gasten die al hun gamez gewonnen hadden tot nu toe ongeveer 600 of zo en ze doen er gewoon niks aan.

Als ik een kwatiertje ga surfen op die bungie site haal ik er zo 50 cheaters uit waarom kunnen zei dat dan niet.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Oh, tien minuten valt nog mee. We wachten soms wel een half uur. Je zit meer naar het menu te kijken dan dat je speelt tegenwoordig.

20. Krevlorneswath

Krevlorneswath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, vooral de hoge level gasten weigeren als guest te joinen. En dat kan ik goed begrijpen. Zodra je op hoge levels als guest joined, dan word je gecheat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina