Ik speel regelmatig matig Pro Evo 4. maar ik ging kijken in mijn week statics, en zag dat ik al 5 keer heb verloren terwijl ik zelf maar 2 keer verloren heb, maar wat me opviel was dat er regelmatig mensen quiten halverwegen de wedstrijd, nu ben ik extra gaan de ranking gaan volgen en wat blijkt, iedere keer dat er iemand quit krijg ik een verliespunt bij, is dat iemand anders ook al opgevallen, wie kan me dit uitleggen op vertellen wat ik hier aan moet doen. greetzz marco007
Dat hoort dus niet zo te zijn: Als iemand stopt hoor jij de punten te krijgen. Denk zelf eerder aan een bug in het systeem dat dat er wordt valsgespeeld. Van de week speelde me vriendin een potje live en binnen 22 minuten (denk even in PES 4 minuten) stond zij 21-0 achter ! Ook het systeem stond te flippen. Alles deed raar. Toen heb ik maar snel even uitgelogd.
ja dat klopt normaal krijg je dan een winstpunt bij, daar was toen die update voor, alleen dat werkt nu niet echt meer, maar ik weet dat je bij topspin toen ook kon vals spelen door de modem op standby te zetten, zodat je de winnaar was, ik hoop niet dat het bij pes4 ook zo is.
Bij mijn broer bleef het beeld de heletijd herhalen en we zagen de doelpunten bij de tegenstander omhoog gaan.. toen heeft mijn broer ook maar afgesloten *)
En dan? Dan sta je op plaatsje ..15/25?...en nog kun je geen bal trappen. Om zo jezelf in de rankings te spelen is wel erg triest. Je moet er trouwens maar opkomen...dan ben je al een zielig figuur!!
Wel erg vaag. Weet je zeker dat het zo is. Want anders kan het HEEL misschien een fout zijn van de leverancier... Je moet het dus wel snel nagaan...