WAT een onzin zeg. Ze worden allemaal in Taiwan oid gemaakt. Ja, die van MS dus ook. Ben je van Microsoft zelf ofzo ? Oja, dDirk, hoe kom jij erbij dat het de echte is? Er staat duidelijk "third party" bij.
ONZIN. Er is in geen third party kabel voor welke console dan ook die ook maar in de buurt komt met de officiele. Dat is simpelweg een regel die geld in de consolewereld. Bij de gamecube rgb kabel is dit namelijk ook zo. Als je zo eigenwijs bent probeer je het maar, maar het is gewoon een feit. Third party hardware IS per definitie kut _0/
Vind ik niet, Third Party hardware is altijd veel goedkoper, maar soms heb je kans dat het stuk minder is hoor, ik heb ook genoeg hardware gehad die beter waren dan de officele maar ook genoeg die snel kapot gingen. Het scheelt geld en je moet zelf weten of je het risico wilt nemen.
Bij sommige dingen is Third Party wel handig zoals bijvoorbeeld controllers. Logitech is bv een prima merk. Maar bij de Advanced Scart denk ik toch dat je beter de orriginele kan kopen in plaats van een Third Party, net zoals TheEvilCuber al zei. Ga dalijk nog wel ff info over al die third party shit zoeken.
Mircosoft gebruikt goede kabels, third party mensen gebruiken goedkopere kabels -> zeker wel verschil dus.
1st party hardware is over het algemeen het beste. kost ook iiets meer, maar ja, je krijgt waar je voor betaald
sorry hoor maar het maakt geen fluit uit[khoop dat ik nu fluit goed heb geschreven] iig dat met het beeld kwaliteit klopt niets van. nada. _0/ je kunt er tegenwoordig ook een bestellen met een s-video aansluiting tussen dat extra stuk das nog handiger om te capturen!!!
Maar wat heb je daar aan als je je xbox op een surround-set wil aansluiten? Precies: helemaal niets. _0/
Fout. simpelweg fout, je hebt of geen enkel idee hoe die kabels werken of je bent eigenwijs. Ik heb in een gameshop gewerkt en af en toe ook third party verkocht, en 9 van de 10 dingen kwamen terug omdat ze of kapot waren (binnen 1 week) of omdat ze slechter beeld gaven dan het origineel. Third Pary is per definitie fout. er zijn 2 uitzonderingen, Hori (maakt veel nintendo producten in japan, word door nintendo zelf aangeraden, zijn van dezelfde kwaliteit als origineel) en Logitech, alhoewel die ook niet altijd even goed zijn, zijn ze te pruimen.
Ik werk dan wel niet in een gameshop, ik heb gewoon last van veel verveling, maar geloof me, third party en first party verschilt zeker te weten wel. Of je moet een betere tv kopen dan een lidl aanbieding..
dan ligt het natuurliijk aan men tv liggen [ LG Lcd tv Flatron ] lijkt me tog niet. ik heb goude en normale geprobeerd en het maakt geen snars uit. egt. ik ben ook niet eigenwijs nu ik zie geen verschil en nee ik ben niet bijziend. hoe dan ook ben ik blij voor jullie dat jullie wel verschil zien ik niet iig marja..
Vreemd dat jij dan een van de weinige bent die het verschil niet merkt. want vrijwel iedereen ziet het verschil wel. veel mensen komen zelfs terug met die kabels omdat ze minder beeld geven dan de normale
Alsof een LCD tv zo geweldig is, geef mij maar een ouderwetse CRT. Maargoed, dat is weer een ander verhaal. Ik zie het verschil op mijn tv iig ERG goed.
Je moet er denk ik ook wel wat vanaf weten om het verschil te merken. Maar toch zou iedereen dit verschill denk ik wel moeten kunnen zien. Is net zoals dat je een goedkope lcd met een normale tv vergelijkt. Een hond ziet dan zelfs nog dat de normale veel en veel beter is.
Als ik het goed begrijp, die advanced scartcable heb je iets beter beeld en je kan je x-box aansluiten op je versterker/suroundset? Ik heb de gewone scart maar speel toch echt via mijn seroundset. Heb een scartkabel die eindigt in tulp-stekkers, deze sluit ik aan op mijn seroundset en t.v.. Steek mijn standaard xbox-scart achter in de scart die in mijn tv zit en naar de suround set gaat. En klaar.
Dan heb je wel geluid door je surround-set, maar dan heb je hetzelfde geluid als iemand die 4 boxen op een normale versterker heeft aangesloten. Die 2 kabeltjes die jij in je versterker hebt zitten geven maar 2 geluidskanalen door: links en rechts. Meer niet. Je kan er met geen mogelijkheid 5 verschillende geluidskanalen uit krijgen. Daar moet je een Digitale ingang op je versterker voor gebruiken (als die erop zit). ff voor de duidelijkheid: Die 2 stekkertjes die jij nu in je versterker hebt zitten moet je eigenlijk zien als: 1 stekkertje = 1 snoertje die je gebruikt om het geluid van je versterker naar een van je boxen te sturen. Met 2 van die snoertjes (die jij nu in je versterker hebt zitten) heb je dus 2 verschillende boxen die je kan aansturen (of meer, maar dan heb je nog steeds maar 2 verschillende kanalen). Ik hoop dat je begrijpt dat jij dus géén surround hebt.