Thug

Discussie in 'Algemeen' gestart door MRP, 29 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRP

MRP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het waar is dat je niet meteen je eigen deck kunt maken maar dat je dat moet vrijspelen want ik heb dat gelezen op een andere site maar ik wou toch zekerheid

2. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    d'oh... kan je niet ff uitleggen waar je het over hebt??? want als ik zo lees dan denk ik gelijk aan yu-gi-oh! ofzo.. :confused:

Maar heb je't over tony hawk underground ofzo? dan heb je nix aan mij, want kheb't spel niet.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949

In de career mode kun je niet meteen je eigen deck maken, dat kan pas naar later

btw, ik kan me niet voorstellen dat er nog geen thread over Thug is :)

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En nog geen helpthread...

5. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dit nu weer over :confused: :confused:

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Hij staat trouwens ook in het verkeerde forum gedeelte. Als je Tony Hawk's Underground bedoelt dan ga je gewoon in het hoofdmenu naar 'Create a Deck'. Succes, en kijk volgende keer wat beter voordat je een thread start. Leg alles even wat duidelijker uit en kijk uit waar je hem neer zet. ;)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij staat er geen moderator onder jouw naam. Gelukkig niet...
    Hoe goed bedoeld ook, dit soort wannabe-mod opmerkingen zijn erg storend. Gebruik liever de report-functie.

Aan de threadstarter: het lijkt me handig als je even onze [faq]huisregels[/faq] doorleest. Je topic is vrij onduidelijk, terwijl er genoeg threads zijn over deze game, die je gemakkelijk kunt vinden met de [search]zoekfunctie[/search].
    Het gebruiken van vreemde opmaak en lettertypes niet echt bevordelijk voor de leesbaarheid van je post. Dit kun je dan ook beter niet doen.

Aangezien er andere threads zijn waar je je vraag in kunt stellen doe ik deze dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina