'k had ff een vraagje, ik wou namelijk weten wie Splintercell CT al heeft (gekocht)? zo ja? waar? _0/
kep namelijk "egt" geen zin om nog een dag te wachten (jah jah klinkt stom, maar je moet togh wat he)
Ik heb hem alvast gedownload, kon gewoon niet wachten, maar ga hem denk ik nog wel origineel halen, ik wil de cover gewoon hebben. /Mod, Hier hebben wij het op dit forum niet over.
Of hij moet de demo hebben gedownlaud voro de pc dan mag die het zeggen.maar voor de rest als die de hele game heeft gedownlaud is die FOUT!
heel veel winkels hebben um morgen waarschijnlijk ook al, tenminste , toen ik naar de nedgame ging om te vragen of ze um hadden. zeiden ze dat het normaal gesproken al binnen moest zijn, maar omdat het pasen is gweest, dan zo het wat langzamer gaan en dat soort gedoe....
Ja vandaag is hij er wel, is bijna altijd zo dus zal nu geen uitzondering zijn. Gewoon even vragen aan de persoon achter de balie en dan zeg je dat als je hem daar niet krijgt dat je hem ergens anders koopt o.i.d. Khoop dat ik morgen snel klaar ben met leren (betwijfel het)
Splinter Cell is nu te koop via Dimplus....kan dus verwachten dat ik vandaag een telefoontje van Replay ga krijgen om mijn versie op te kunnen gaan halen.
Ik heb hem net gehaald bij Eplaza in Amsterdam. Toen ik binnenkwam hadden ze hem net binnengekregen.... Mazzelpik ben ik hè?
Zal ik je gelukkig maken??? Maar doen hè???? Ja, Amsterdamse Poort idd. Ik heb hem in mijn pauze gehaald.... Ik heb hem lekker in mijn tas zitten, en ga vanavond met een vriend direct ff co-op spelen..