The thing....koop dan Silent Hill 2: Inner Fears...of durf je dat niet ..ik moet je zeggen hij's wel Erg Scary..en ik heb meerde Silent hill's gehad...maar deze is Creepy
ja hijs hartstikke cool alleen hebbik um Bijna uitgespeeld dan zet ik um te koop als ik ben unbanned van kopen&verkopen (wouter Pleassee) :{
mjah ik zit ook over silent hill 2 te denken, maar deze maand (en volgende) ga ik zoveel games kopen, en ik denk dat deze het minste replay falue en houdsbaarheids datum heeft.. hoop em nog is tegen tekomen als prijsverlaging of ruilen of overkopen van iemand..
nee joh dat niet ik DENK van : er was zo'n aanbieding en die gast zei bla bla die te koop etc etc op het einde van iemand interesse toen zei ik in me post nee en der was nog zowiets maarja ik begrijp dat ze wel streng zijn maar het was niet me bedoeling om te worden gebannned maar geen slechte handel gedreven hoor daar hebben de xboxworld mensen nix mee te maken namelijk
Ja, dat kan ik me nog herinneren Sloeg echt nergens op om daar NEE te zeggen En ik had je al een paar keer eerder gezien (vraag me niet om voorbeelden) terwijl je het beleid trotseerde
Nou ik heb the Thing ook en ben nu nog steeds bij die mannen die veranderen in zombie's waar je bloed moet afnemen. Ergens in het prille begin. Heb ik 3 a 4 keer geprobeerd om daar levend van af te komen, en dat lukt me niet en nu ligt hij al 3 weken in de kast. En hetzelfde geldt voor Enclave en Turok.
Dus als je in een spel vast komt te zitten dan speel je dat spel niet meer?! Dan kan je net zo goed je geld ophangen aan het plafond om er naar te gaan staren.Sorry hoor het is niet lullig bedoeld alleen snap ik niet dat je een spel koopt,speelt tot je niet meer verder komt om vervolgens dat spel in de kast te droppen om nooit meer te spelen.Raar. Ik adviseer je om The Thing weer te gaan spelen,haal dat stuk gewoon(anders kijk je maar op www.gamefaqs.com voor een walkthrough) en kom erachter dat je een vet spel in huis hebt.
Ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat ik er ook errruuuug weinig tijd voor heb gehad. Ik heb de box ook al een tijdje niet meer aan gehad, alleen met HALO ff LANnen. Maar bij dat stukje waar ik het over had met die 3 spellen heb ik het ook niet langer geprobeerd, ong maar 5 min... heb een druk baantje.