Speelduur (coöp)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SwiZzOr, 15 mrt 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb die demo bij een vriend van mij gezien. Dat is dat level met die vuurtoren.
    Nou die duurde dus echt geen uur. Veel korter. Of ligt dat aan de demo dat ze uhm niet langer hebben gemaakt ofzo :confused:
    Want je begint dan bij het strand en bent zo bij de vuurtorenff naar ergens naar binnen en bij de vuurtoren wat lui killen.
    Als dit 1 level is van de 11 dan vind ik ut dan best wel zonde voor degene die niet online hebben :confused:.

    Ik kijk wel het meest uit naar COOP mode.
    Maar ik hoop ook daar bij dat je HARD online kan spelen.
    Omdat het maar 4 levels zijn zou ik best heel wat moeite ervoor willen doen. :D

    En volgens mij kun je in Coop gewoon saven. Maar dat moet je dan wel samen doen. Als de xbox uit gaat dan verliest die de save maar dat weet ik niet zeker.

    Oh en volgens mij speelt dit deel heel veel Indoor af en dat vind ik ook jammer :mad:

    Maar ik koop uhm tog. PUNT.
     
  2. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wtf is de adverserial mode, en heb je hier ook wat aan ookal heb je geen xbox live?
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    adversarial is de spies tegen de mercs ..dus die ook in pandora tomorrow zit..
     
  4. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb geen pandorra tomorow gespeeld dus dat weet ik niet.
    Maar heb je er wat aan zonder live te hebben.
    Of kan je dat alleen maar via live spelen?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan via systemlink/xbox connect, dus je hebt wel wat aan :)
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lighthouse level is de enige die een half uur duurt. De rest duurt allemaal rond een uur.
     
  7. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0

    De coöp is gevarieerd en biedt voldoende mogelijkheden om afwisselend te spelen. Je hebt ook vaak situaties die samen echt top zijn om te spelen.

    Als je de missies voor die 100e keer uitgespeeld hebt, dan zal het wel wat herhalend gaan worden denk ik.

    Natuurlijk heb je een beperkt aantal coöp moves, maar die worden heel gevarieerd toegepast. En vaak zijn er meerdere routes om door een level heen te gaan.
     
  8. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ook afhangen hoe vaak je al het level gespeeld hebt en of je alle gesprekken bijvoorbeeld wil luisteren. Eerste level is wel korter dan de rest, maar stiekem is daar een hele hoop te beleven. Veel verschillende rooutes, veel verschillende gesprekken te volgen en de bad guys kan je echt op 100 verschillende manieren uitschakelen/foppen/weglokken/etc.

    Er is zelfs een filmpje van iemand die het eerste level in 2 min 52 uitspeelde. Maar speel je dan de game? Neem je de tijd om te genieten van de graphics, sound en gameplay. Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik wil graag alles gezien hebben in een level en doe er rustig 2 uur over per level. Ik wil alle gesprekken horen, alle sec en bonus objectives halen, en wel met een 90+% score elk level.

    Jouw manier van spelen bepaalt hoe je scct ervaart!
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is dus wel zo dat er de ene keer 2 in een kamer zitten en de andere keer 1 ?
    Of dat ze steds ergens anders staan. Dit is wel mooi als dat zo is.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede vraag van Migwel, weet jij dit Michiel? Vast wel. :cool:



    Helemaal mee eens! O-)
     
  11. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijdens het spelen van SplinterCell 3 het spel save kun je dan ook de dag erna op die savepoint verdergaan ???
    Dit vraag ik omdat ik bij Rainbow Six Black Arrow dat niet mogenlijk is en als je het level niet uitspeelt moet je de dag erna weer opnieuw beginnen .
    Weet jij mijn vraag te beantwoorden ??
     
  12. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    jazeker, zowel in de singleplayer player als in coop op 1 xbox of op live kun je de game via de optie "save" opslaan en een andere keer gewoon weer op dat punt verder spelen.
     
  13. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen

    Nu ga ik hem zeer en zeker kopen want dat tussen door saven had deel 2 toch niet.
    Bedankt jongeman voor je snelle antwoord.
     
  14. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel twee kon je ook verder gaan volgende dag, alleen kon je niet op elk moment in het spel saven, maar alleen op vaste checkpoints...
     
  15. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een beetje jammer dat die coop zo kort was...Wij(ik en een maat) deden er per missie ongeveer 1.5 uur over...En het einde was een beetje vaag...Alsof er een coop deel 2 aankomt. Voor de rest is die supergaaf
     

Deel Deze Pagina