Website watch tool (RSS/non-RSS sites)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 30 mrt 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Goedemorgen,

Ik ben op zoek voor mijn werk naar een website watch tool .... welke veranderingen kan monitoren non-rss en rss. Weten jullie zo'n tool. Dit mag een commercieel produkt zijn

Greetz

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar ik heb een tijdje het Freeware proggie RssReader gebruikt. Ik heb er op mijn weblog iets over geschreven, misschien dat het voor jou interessant is; het kan in ieder geval rss-feeds bijhouden.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb rss feeds zijn leuk ;) ... maar er blijken ook programma's te bestaan die alles monitoren ... dus ook sites die geen rss feeds gebruiken. Dit is handig als je bijv. een concurent zijn persberichten in de gaten wilt houden :eek:. Aangezien het bedrijf een kleine 1000 klanten hebben. Willen ze een tool gaan gebruiken die deze websites op veranderingen kan monitoren. Ik weet dat er wel een aantal tools zijn... maar ik vraag me af welke het beste is.

In iedergeval al vast bedankt voor de rss tool ... deze kon ik nog niet :eek: ... Ik ga er in iedergeval meespelen om weblogs te kunnen checken :)

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iets zelf schrijven die elkekeer de size van de beginpagina checked?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah waarom op nieuw het wiel uitvinden? er zullen genoeg progs te vinden zijn :)

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Is dit misschien iets:

http://aignes.com/

Kheb het zelf niet maar misschien een tip. Er zullen er vast meer zijn.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kijk dat lijkt er meer op ... meer tips are welcome :)

8. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kewl die ga ik ook even proberen ... gebruikt de crew van xbw ook geen tool om websites te monitoren? Anders is dit ook wel een tip!

10. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook is een keer met RSS gekeken hoe dat ging en ik had toen een programa wat gewoon op je pc stond. Microsoft Excel ofzo? Ik weet niet meer precies. Ik kan wel is kijken als ik het misschien nog kan vinden.

/edit: niet gevonden.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005

Deel Deze Pagina