Heb hem net gekocht bij freerecord bij intertoys lag die nog niet dus effe 1 min gefiets naar freerecord shop en dara lag die!!!! me dag is nu helemaal goed gekomen
Zou vandaag nog wel terug moeten komen lijkt me zo. Maarja je weet niet of alles mee zit, moeilijk te zeggen. Meestal duurt het 3 werkdagen voordat je hem terug hebt. Dus dat zou vandaag moeten zijn.
ik heb hem ook super cool Hier in Hendrik Ido Ambacht en Zwijndrecht(vlakbij dordrecht en r'dam) lagen er zeker 10 per winkel bij de frs en intertoys
jah amar er zat pasen tussen, en is zaterdag een werkdag voor microsoft reparatie? als ie vandaag komt cancel ik dat gcshop geval
efef offtopic Michiel@ubi ik had ene vraga gesteld aan jou in het vragen topic. gister meschien dat je hem kan beantwoorden. Maarja ik ga hem zo spelen en als em pa thusi is zal die ook wel gaan spelen
Hier m`n eerste bevinding: Besturing: 1 woord perfect Gameplay: Uitmundend, die ogen zijn gelukkig weggewerkt en de graphics zijn om te likken, vooral de sp Live: nog nie gedaan, kheb nu server aan staan, zometeen ff co-oppen dan maar Zo michiel, nu jij..
Hmm splinter cell bij gcshop is verzonden! lkkr! Morgen de hele dag naar Nemo Amsterdam en als ik terug kom dan is daar mijn mooie splinter cell 3 (hopen dat me xdoos en dan is)
Okey morgen ga ik denk ik in mijn splinter cell pandora t-shirt rondlopen had die vorig jaar namelijk gewonnen op xbw!