Wie heeft Splintercell CT al?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Coltdrake, 29 mrt 2005.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em sinds een kwartier _O_

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem lekker al sinds gisteren voor 54 euro bij futurezone! _O_

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yeah ... dan krijg ik 'm dus pas OVERMORGEN van gcshop :mad: ... lekker geregelt ... k'ga voortaan naar de winkel ...

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ****** GC SHOP. Altijd dat gedoe met oneindig preorderen en dan bakken ze er niks van. Ik ga met de bon van de SC die ik nu heb gekocht die metteen inruilen als ik die van GCSHOP binnen krijg. Kan ik nu lekker spelen en dan later 60 euro binnen halen

5. dutch noob

dutch noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem via xbw besteld (op de 23e) en er staat al een tijdje dat hij betaald is en in behandeling. beter krijg ik hem morgen anders word ik echt pissig.

als ik hem morgen niet heb ga ik nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen op gcshop o.i.d.

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is precies wat ik ook net wilde posten ... Het is niet de eerste keer daar ... en aan "Onze exuses voor het ongemak" heb ik niets aan :mad: Dit is 100 % zeker de laatste kker geweest daar ....

7. dutch noob

dutch noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus ik heb deze week weinig huiswerk dus dacht ik: kan ik donderdag lekker lang splintercellen maar nee hoor ik krijg em vrijdag pas en in het weekend heb ik geen tijd want voor de volgende week heb ik weer ****** veel huiswerk.

edit: ik had g*dv een of 2 uurtjes eerder moeten zijn dan had ik hem waarschijnlijk wel morgen.

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne wel verzonden maar ja laat bestellen si nooit slim maarja wel kut voor jullie

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    GCshop heeft die van mij al verzonden dus het zal voor mij wel goed zitten.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heeft je toetsenbord geen leestekens ? :{

Helaas voor de mensen die hem niet krijgen. Fotu ligt weer niet bij gcshop, maar ja, ze zijn wel verantwoordelijk. Ik begrijp jullie woede dan ook. Wel stond er laatst op de xbw pre-oder site dat je er snel bij moest zijn, andes kon je je exemplaar misschien mislopen... en zo geschiede het.

11. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ie wel maar ik typ gewoon snel en heb geen zin om leestekens te gebruiken

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Post dan niet :{

Ja, jammer dan. Ik zal een dagje langer moeten wachten ... maar ik kon 'm ook niet eerder bestellen want ik had het geld er ff niet voor :'-(

13. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem voor PC (import versie dus heb al een patch)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, het is uiteindelijk GCShop hun schuld niet eh. Die leverancier van ze die fokt het weer. Maar ik begrijp dat je dat risico niet meer wilt lopen :)

15. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, kijk dat vindt ik "onzinnig" nu blij ik heb al drie "leestekens" gebruikt pardon vijf :p

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar heb je wel gelijk in, maar ik heb het bij WEL bij hen besteld ... en dan ga ik er vanuit dat ze hem ook opsturen waneer zij zeiden dat de dat zouden doen. K'heb tenslotte wel 50 € neergeteld voor iets dat ik (nog) niet krijg ...

17. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik ben gewoon helderziend. Ik had eerst bij Gcshop besteld, maar gecanceld omdat ik te bang was dat hij te laat zou aankomen! *)
    Ff zo weer lekker co-oppen ;)

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Das een niet-grappig-grapje 8) ;)

19. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Coop pwnt trouwens zwaar, alleen omdat ze zo lang duren komt 't niet vaak voor dat beide spelers genoeg tijd hebben, dus je kan het beste ff tijd vrijmaken en met een vriend spelen waarvan je weet dattie ook genoeg tijd heeft!

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik leef met je mee Mikey :) Ik kan ook pas vrijdag gaan spelen want ik zit in de testweek en heb morgen precies 2 vakken te leren waar ik moeite mee heb :)

Deel Deze Pagina