wat is jullie favoriete game ontwikkelaar? ik kan niet kiezen tussen ubisoft tecmo en EA tecmo staat bij mij echt bekend om zijn bijna perfecte spellen.. goede gameplay en goede graphics zijn bij deze spellen wel vaak aanwezig.. heb alle games van ze ongeveer gespeeld behalve de project zero reeks nog niet... ubisoft is ook een goede ontwikkelaar omdat ze ook vaak goede games afleveren met soms ook hele vernieuwende gameplay zoals in splintercell of een aparte stijl zoals xIII... ok ea heeft er ook wel heel wat troep bijzitten maar ook echte toppers zoals bijvoorbeeld james bond: everything or nothing.. maar wat is nu jullie favoriete ontwikelaar of ontwikkelaars da kan natuurlijk ook laat het hier weten en graag met een argument erbij wil geen saai opsomtopic krijgen..
Dit wordt vast en zeker een opsomtopic en wordt dus vast en zeker gesloten. Ik vond rare erg goed, nu meerdere.
neeeeeeeeeeeeeeee bijna al mij topics worden gesloten als iedereen nu gewoon goede argumenten blijft geven is dit topic tenminste nog niet ten dode opgeschreven dus kom met reacties die niet over slotjes gaan
Ubisoft omdat ze spellen met kwaliteit leveren. Ze leveren geen half werk af om daarna tig patches of uitbreidingspakketen uit om het weer goed te maken(zie EA) en ik ken weinig missers van ubisoft.
Ubisoft. Ze maken idd goede Kwaliteitsproducten maar wat ik wel minder vind is dat ze sommige Games zovaak uitstellen..
Ja, daar heb je gelijk in feodor maar je ziet wel net als bij Splintercell 3. Als je zo de revieuw leest dan schrik je gewoon omdat het zo goed is. Ik ga ook voor Ubisoft.
Ubisoft is gewoon degene die de meest goede games uitbrengt EN ze beloven er niet allemaal zooi in die peter Molyneux bijvoorbeeld erin beloofd... EA... Tja... Niet echt veel, alleen de Battlefield serie vind ik echt uitblinkend... Ben zelf een tactical shooter fan dus... zal niet echt snel iets van EA kopen behalve de Battlefield reeks dan Team Ninja is ook gewoon absurd goed op het gebied van "dames" maken... Maar dat lijkt me duidelijk Vergeet Bungie niet... halo(2) zijn ook wel teringgoed op wat schoonheidsfoutjes na... Dat mensen het afraffelen... Als je echt de boeken en allebei de games hebt tering...
HAH, Gearbox & Valve verdienen ook wel een ... PLUIM Hulde aan hun... Moge er nooit meer een andere versie van CS uitkomen... enige flutte crap van HL & zooi
Zonder twijfel Ubisoft. Kijk al die topgames; Splintercell Franchise, Prince of Persia, Beyond good and Evil, Brothers in Arms ect ect !! Als EA nou maar met zn vieze lange, dikke Amerikaanse vingers afblijft.
moetje dat nou nog vragen??? TEAM NINJA NATUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S.: Tecmo is uitgever, geen ontwikkelaar
Zeker ubisoft, ze hebben zoveel topspellen gemaakt en gaan ze maken. Het zou beter zijn als je er ff een poll van maakt.