Krijg ik ook een speciaal sub-forum ? Het maakt me nu helemaal niets meer uit dat ie vrijdag pas komt, want ik ben morgen de hele dag bij mijn vriendin En vrijdag tog lekker vroeg uit ... Stiekem verheug ik me er wel al op
gast wat kats irritant. Release date 31 maart, kijk ik hier, heeft de helft em al.. voel me geownd hierzo :{ Magoed, krijg em vlak na de release (tsja, kan niet eerder.. srry ) maar hij's dus echt uber. Heeft iemand btw al veel van de sp gedaan?
1. Ik bedoelde of nog meer mensen de SP hebben doorgespeeld.. gwoon ff wat zij er zelf van vonden. Is wel leuk wat anderen er van vinden op de bekenden hier na (kobold en pimmy). 2. ik heb em niet besteld.. doe k niet aan. Ik heb gwoon geen tijd om em te kopen, daarom kan ik em vrijdag of zaterdag (pas) kopen.
Het is ik vind zonder t, je vergeet weer leestekens en je vergeet de punt. @Mcsparkle: Ik ken wel iemand bij wie je hem morgen al kunt spelen
Is goed, maar je mag alleen kijken Nog 8 uur, en ik kan hem eindelijk spelen (Na school en krantenwijk)
WATAFAAK ! Ik kom net uit school, en die gasten bij Gscheetshop hebben 'm nog steeds NIET opgestuurd ... EDIT: Hmmz ... ik kreeg gister (die ik nu pas open) een mail ... waarin staat dat ze hem vandaag (zouden ) sturen ...