wil je misschien de volgende keer de te winnen auto in een spoiler willen zetten? dan blijft het nog een verassing voor andere mensen! alvast bedankt! ik denk niet dat het stuurtje snel zal doorbranden. ik heb zelf alleen klachten gelezen op internetfora, dat de pedalen het wel eens een beetje af laten weten. maar dat zijn zeldzame gevallen. en al je het overkomt kan je op deze link een beschrijving vinden hoe je het probleem oplost! http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=43686
Ja hoor, wat een $*&%*(&#$zooi! Ik gisteren GT4 gekocht omdat ik eindelijk tijd had om het te gaan spelen. Stop ik dat ding erin 'Fout bij lezen van disc'. Andere spellen geprobeerd, weer niks. Tenslotte nog wat films geprobeerd, Nog steeds niks. Hij is dus officieel overleden en ik mag weer een nieuwe gaan kopen want ik wil dit spel absoluut spelen!
Idd, als dit bij mij ook zou helpen. Heb hem wel opengemaakt vandaag en helemaal stofvrij gemaakt maar heeft niet mogen helpen.
Ik heb hem gekocht bij v&d van het merk "van den doel accesoires" Ze hebben meerdere laserreinigers. Je moet Iig géén cdlaser reiniger nemen. Ik kan niet garanderen dat je ps2 het weer gaat doen, maar de mijne deed het igg wel weer goed.
Pfff... daarnet klaar met een Endurance race. 1000 km Fuji. Ben er 4.49. en zoveel seconden mee bezig geweest. Maar ben wel een Nissan en 750.000 credits rijker. Iemand anders al een Endurance gedaan?
Geen endurance gespeeld, er is een manier om sneller geld te verdienen. De eerste race in het Japanse kampioenschap levert je 75.000 euro (1x 35.000 en 5 x 7500) alsmede een Nissan ter waarde van 318.000 credits op. Kun je eindeloos blijven doen, kost je 40 minuten, je hoeft alleen de eerste 4 van de 5 races te rijden en te winnen. Oh ja, welk een snelle auto voor nodig. Maar wellicht wist je dit al. De Nissan verpatsen en opnieuw 4 races rijden, ik had er op een gegeven moment 8 in de garage!
Ik hoorde trouwens dat GT4 in de PU ''maar'' een 8.2 kreeg?? (ik heb het zelf nog niet kunnen lezen, want ik heb de nieuwe pu nog steeds niet binnen). Ik vind dit eigenlijk wel een beetje erg laag. De game is namelijk erg goed.
ik zit op 48,5 % en heb het eindfilmpje al gezien. Die krijg je al na het behalen van de beginner en professional races. Ook de ralley races heb ik er al op zitten. Kheb 2 endurance races gereden. Laguna seca en el capitain.
De game is wel super goed maar er zijn weinig nieuw dingen ten opzichte van GT3... Alles is net een tikje mooier, beter etc.
Ja... idd. Vind als ik er over nadenk 8.2 een redelijk cijfer, had hoger vewacht. Maar er is idd weinig verandert. Ook zit er natuurlijk geen online optie in en is de AI vaak reteslecht
Hallo jongens, ik moet zeggen dat ik het ook een erg fraai spel vind maar mijn broertje wil eigenlijk zijn eigen GT Mode opstarten. Ik hoorde van vrienden op school dat het gewoon makkelijk kon bij GT3 enz. maar ik kan het hier niet vinden! Is dit mogelijk, ook op 1 memorycard (weet niet of het daar mee te maken heeft?). Alvast bedankt.
je wil 2 profielen op 1 mem card? volgens mij kan dat niet en kon dat ook niet bij gt3 (maar dat heb ik ook nooit geprobeert)