The Thing help!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door DennisBijl, 12 okt 2002.

1. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in een level waarin je de armory moet betreden.Het is het level na het level waarin je vier vliegtuigen moet opblazen.
    Je begint in een ventilatieschacht.
    Er is een deur waarachter twee guncameras hangen die mij, iedere keer als ik probeer die kamer te betreden,afknallen.
    Het is een lastig stuk want buiten die deur wordt je constant aangevallen door die kleine k*tscuttlers.
    Mijn vraag is of iemand weet hoe ik dit probleem het best kan oplossen.
    Vanaf het moment dat die deur open gaat wordt je meteenbeschoten door die camera's.
    Herkent iemand dit level?
    Zo ja HULP!!!!!!!!!!!!

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja je moet je medic nog in leven hebben die moet die scutlers afknallen
    maar als het goed is heb je HE grananten die moet je naar binnen knallen
    je kan ook proberen die kissies kapot te knalen en in die deur te gaan die de kisten blokkeerde denk ik hoor weet nie zeker

3. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het met granaten geprobeerd alleen die ontploffen als ze op de grond vallen.De cameras bleven intact.Als ik straks thuis kom ga ik het weer eens proberen.Je hebt het over een deur die geblokkeerd is door kisten;dat kan ik me niet eens voor me halen.Bedoel je in die ruimte met die cameras.?Want als je naar beneden gaat kom je maar een deur tegen en dat is die deur met die cameras.
    Morgennacht weet ik meer.
    In ieder geval bedankt voor je reactie.
    Trouwens,hoe ver ben jij nu?

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben bij het stuk
    waar je eerst naar beneden moest met die medic
    maar nu moet ik weer naar boven en alles staat in de fik =( :D

5. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent er dus voorbij.
    Ik nog steeds niet.Ik heb vandaag vijf minuten The Thing gespeeld en dat was al meer dan genoeg.Ik wordt sch=( =( tziek van die bug dat squadmembers kunnen blijven hangen in de achtergrond.Die medic die naar boven rend gaat op die kisten staan en daar blijft hij ook staan.Zwaar kl=( te.
    Het gebeurd vaker maar dan kan je het oplossen door je collega's te duwen totdat ze weer achter je aan lopen maar in dit geval niet.Demotiverend is het.Heb jij daar ook last van?

6. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen last van :p

Maar ik ben dan ook nog niet zo ver gekomen :{

Deel Deze Pagina