Voor een klein "project" probeerde ik screenshots te maken uit bijv. mpeg bestanden, echter met printscreen ontstaat er een zwarte plek op de plek van zon filmpje -_- Het moet toch mogelijk zijn op een of andere manier lijkt me? Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen ^^
geen filmpjes maken ^^ screens maken uit filmpjes, ik heb al wat gegogeld maar daar kwan nog niet al te veel zinvols uit, meestal spyware troep inc zeg maar
laat je filmpje in Movie maker staat volgens mij wel standaard in winXP en dan kan je op de foto camera klikken. en maak je een plaatje. Je kan ook het beeld met kleine stukjes steeds achter of vooruit spoelen.
www.bsplayer.org heeft een programma waarmee je screenshots kan maken (staat in het menu). daarmee werkt het wel.
MEt het programma Camtasia Studio kun je gewoon alles opnemen wat er live op je pc scherm gebeurd. Dus zo kun je ook een flash animatie ofzo overnemen. Geluid wordt ook meteen meegenomen. Het is een heel handig programma. Ik heb het ook.
*TIP* voor bijna alle filmpraktijken is Windows Movie Make geschikt, ga ff naar je harde schijf bij. C:\Program Files\Movie Maker ofzo, screenshot en filmpjes it works fine
als ik op msn via de webcam van een vriendin kijk kan ik print screen pakken hoor, ik zie dan geen "zwarte vlek"