Ik heb 'm ook nog niet binnen? Snap ik niet, ik heb 'm al lang betaald krijg ik het spel nog niet binnen
wel meer mensen hebben er last van, bij GCshop duurt het nog een dag ofzo? Ik reed gewoon op 30 maart langs de intertoys
hij staat nu op verzonden (weetniet precies hoelang) maar wat iemand al zei van dat dat de schuld is van de leverancier klopt wel enz, maar ik was laatst toch nogal chagrijnig dus werd ik nogal boos. gelukkig had ik unreal championship 2 ook erbij besteld dus die zal ik vast wel op tijd krijgen.
FUCK!!! Ik kom vanavond thuis van een lange kutexcursie van 3 dagen!! Het enige wat me ervan weerhield een einde aan mn leven te maken was SP:CT. Mn vader zou hem vanmorgen voor me halen bij de Intertoys/JMB/Freerecordshop.. geen van deze hondenpiemels hadden hem!!!! Sorry dit moest ik ff delen, ik vind het ook erg vervelend voor iedereen die hem nog niet binnen heeft van de gcSHOP.
Ik heb hem en het gaat redelijk vlot. Heb hem van vanmiddag en zit in level 3. Alleen zit ik er nu vast.
AAAAAAAAARG Hebben ze 'm gister opgestuurd ... issie vandaag niet aangekomen met de post ALS dit een 1 april grap is van mijn ma ... dan word het vandaag de eerste keer dat ik haar ga slaan
Ja ... ik vind het echt raar, als hij er morgen niet is, dan kan ik hem pas dinsdag spelen En owja ... ik kom vanaaf wel ff langs ... EDIT: Laat maar .... plaatje werkt niet :{