Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vastzit in Splintercell 3. Stel dan hier je vragen. Ik zal zelf eerst even mij vraag stellen. Ik zit nou in het derde level en ik moet 3 computers te hacken om toegang tot de kluis te krijgen. Ten eerste welke computers zijn dat? En waar is die kluis? Alvast bedankt.

2. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel voor om alles in spoiler tags te zetten:
    Bijv:
    Level 3 eerste laadpunt
    *hier de spoiler in tags

3. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    in dat eerste level van CoOp mode, ik zit daar erg vast. Ik moet daar naar de exposition room gaan om daar dan verder te komen, ik kan de lift in en uit maar ik zit dus vast 8)

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Even een lugubere vraag: hoe snij ik mannetjes de keel door die ik vastgrijp ?
    En hoe beklim ik de vuurtoren aan de buitenzijde ? Ben nu via de trap omhoog gegaan via de binnenzijde.

Alvast bedankt

Eric,

5. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel via een kabel naar de vuurtoren komen!

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Om die gast eraf te trekken moet je jezelf gewoon van die rand gooien en dan grijpt Sam automatisch de rand. Dus je moet niet via de buitenkant omhoog :)

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Antwoord op jouw vraag:
    Er zitten 3 kleine kastjes in een drietal kamers aan de muur geplakt.

De eerste zit in het kantoor aan de rechterkant van de gang waarbij een gastje het slot aan het maken is.

De tweede zit in de security office op de eerste verdieping, omringt door een glazen kooi.

De derde zit even verder in een ander kantoor.

Nu heb ik nog een eigen vraag om 100% te krijgen bij het "Penthouse" level.

Als een sidemissie heb ik de opdracht om te ontdekken wie de leider is van de beveiliging van Zherkehzi, maar waar ontdek ik dat? 'k Heb Dvorak al gezien, om 't zo maar te zeggen, en moet nu naar extraction.

8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan? Ik zie in filmpjes dat hij van de vuurtoren af word getrokken, maar zelf kan ik alleen maar via de trap. Zodra ik naar hem toe loop of richting de rails ziet die gozer mij ...

PS Pimmy kom je zo nog ff online ? : )

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom binnen 15 minuten, kreeg net mario ds nog binnen, moesk nog ff spelen :+

10. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb ff een vraagje ik heb de vorige delen niet gespeeld maar kom er nu wel beetje achter me thet spele nvan sc 3 dat ik die informatie nodig had. Kan iemand mij kort vertellen over de informatie van de vorige delen die ik echt nodig heb (bijvoorbeeld phillip masse)

edit: en owja wie zijn nou je tegenstanders? de chinezen en koreanen tog? ik vind ze erg russische accent hebben

11. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt gierig!
    Missie 4:
    Als je voor het eerst een mercenary tegenkomt (op het balkon), dan verder gaat zie je een mercenary die de lift probeert te repareren. Ik had hem dus neergeschoten maar nu heb ik die lift nodig om te exfiltreren! GVD, dit is echt zo enorm gierig! :mad:. Moet ik de hele missie weer opnieuw doen!

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Naar de badkamer gaan (verdieping onder de kamer van die gozer, ben de naam even kwijt...) Daar heb je links naast de deur een schacht zitten, daar in klimmen en je komt op de lift, laat jezelf in de lift vallen en voila...

13. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet wel waar die schacht is, maar dat is veel te hoog, ik pleur daar dood...

Ze mogen trouwens die map wel heel wat overzichtelijker maken btw. Wat een kutding is dat.

/edit

Oh, ik zie wat je bedoelt! Bedankt!

14. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb ff een vraagje ik heb de vorige delen niet gespeeld maar kom er nu wel beetje achter me thet spele nvan sc 3 dat ik die informatie nodig had. Kan iemand mij kort vertellen over de informatie van de vorige delen die ik echt nodig heb (bijvoorbeeld phillip masse)

edit: en owja wie zijn nou je tegenstanders? de chinezen en koreanen tog? ik vind ze erg russische accent hebben

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt. Ik zat de hele tijd met al die computers te kl*ten. Echt vet dat je nu op die computers allemaal van die emails kan lezen etc.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    In deel 1 draaide het om president/dictator Nicoladze. Je missies speelde zich in Georgie af of daar is de buurt. Handlanger van Nicoladze was oa. Philip Masse, een computerdeskundige.

Deel 2 speelt zich af in Indonesie, na een gijzeling in de Amerikaanse ambassade. Een groep terrorsiten, onder leiding van Sadono kan een virus in handen krijgen blabla... etc: Je moet de wereld redden.

Deel 3:
    Korea, de bad guys, blokeren een Japanse vaarroute, en dreigen het japanse communicatie verkeer plat te leggen. Dan heb je ook nog een groep terrosristen, maar wat die er mee te maken hebben weet ik nog niet

17. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx maar
    in een objective van level 1 staat dat informatie over philip masse niet in handen mag vallen van die koreanen. maar wat houdt die informatie in die de koreanen niet mogen hebben?

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Philip Masse was lid van een terroristen groep, die kennelijk over de Amerikanen gevoelige informatie hadden. Dus bijv. een zwak punt van de Amerikanen (dat volgens mij neit) maar meer over een wapen waar Masse iets vanaf wist. Masse heb je trouwens moeten vermoorden in deel 1 , level 5, Oil Rig. Je had toen ze laptop nodig.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik had een vraag over de co-op we zitten in dat level dat je serums moet verzamelen en nu staan we voor 3 serums: O,A en B we gaan dan naar die syro thank en op het moment dat we iets indrukken gaan we dood door die stoom?!

20. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt dit:
    Als je op back drukt ga je naar notes, daar staat ergens een combo van letters, A A D ofzo en E D D ofzo, je moet dan allebei in zo een hokje de goede letter selecteren en dan ongeveer te gelijk die letter aandrukken(de letters staat onder de buisjes). Je houdt de volgorde aan van de letters en je bent klaar. Ik weer alleen niet meer welke lettercombo je voor welk hokje moet gebruiken volgens mij met die A A het eerste hokje... Moet je maar ff proberen

Deel Deze Pagina