Spy vs Spy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyrax, 1 apr 2005.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit spel heb ik op de Commodore64 helemaal grijs gespeeld, vond het echt geweldig. Nu heb ik begrepen dat het spel binnenkort ook daadwerkelijk uit gaat komen maar niemand weet precies wanneer (ja, hier staat vandaag maar dat is larie), en ik heb al diverse winkelketens horen zeggen dat ze het spel niet binnenkrijgen en ook nooit zullen binnenkrijgen. Krijgen we dan met dit spel hetzelfde als met bijvoorbeeld Mash?

Ik hoop echt dat ie wel ergens te krijgen is en dat ie ook online gaat in Europa want dat lijkt me echt lachen.

2. Turismo

Turismo Christie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb goed nieuws voor je bij Dixons gaan we m iig verkopen, hij stond laatst bij de prijswijzigingen, waar ook de nieuwe produkten bij staan die we gaan verkopen.

Het viel mij ook op, omdat ik m vroeger ook grijs heb gespeeld op de c64.
    Geniale gameplay nog steeds _O_

btw. tothegame.com heeft releasedatums staan voor alle gameplatvormen
    http://www.tothegame.com/game.asp?id=1992 europese release is volgens hun 29-04-2005.

En volgens hun breedband internet ondersteuning, en er staan wat screenshots, ik hoop dat de gameplay nog wel hetzelfde is gebleven ondanks dat het in 3D is.

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Geweldig, volgende maand is ie er dus.... Weet je toevallig ook of hij in Europa ook online gaat (zou leuk zijn maar is voor mij niet van belang in de keuze om hem aan te schaffen) of is dat gewoon nog niet bekend. Ik kon er niets over terugvinden en die datum van 29-05-2005 had ik idd ook zien staan op gamefaqs.com. Dus die lijkt mij correct...

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Die commodore64 versie heb ik vroeger ook veel gespeeld. Maar om het daarom te gaan halen? Ik wacht eerst op wat recenties..

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij kost maar € 19,99 en ik weet bijna zeker dat het leuk gaat worden, dus ik ga hem zeker halen.

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em op me gameboy maar is precies ut zelfde als de originele versie
    maar k heb geen fuckin idee wat k moet doe in dat spel
    k heb helemaal geen toelichting of wat.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    iemand een link van de xboxversie?

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Oké! klik hier :)

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    tsja, ze hebben het vaker geprobeerd: ouder dos tijdperk spellen opnieuw uit te brengen in een nieuw jasje, om zo ff snel te cashen.

Vaak loopt het uit tot een mislukking.
    maar we zullen zien.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar gaat deze game dan ongeveer over?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Reviews zijn er ook al, maar helaas niet al te veel. Ik haal deze game iig niet, het spreekt me namelijk helemaal niet aan. Hier is te zien dat een paar mags de game al gereviewd hebben.

@D@ M@STER: Check die link even, dan kun je een zeer beknopte samenvatting naast de boxart vinden :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pascal: Bedankt;)

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem al in de winkel zien liggen.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dan mag jij me vertellen waar je hem hebt zien liggen, dat hoor ik graag van je.

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nedgame Groningen

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, haal jij hem ff voor me, dan stort ik eerst geld dan haal jij hem en dan stuur je hem naar mij op deal? Dan wil ik je best wel ietsje meer betalen.... Op hun site staat trouwens een releasedatum van 29-04-2005? En dan hebben ze hem wel liggen in de shop?

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Even een ouwe thread omhoog kicken!!! Ik wil graag weten of iemand toevallig deze game al ergens heeft zien liggen....

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is de amerikaanse release date ... ik weet niet of deze game in europa uitkomt

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Hij komt uit. Alleen op de Xbox, de PS2 versie is komen te vervallen voor zover mijn info gaat. De release datum in Europa zou zijn op 29-04-2005. Ik wacht dus nog wel ff af. Laatst zei iemand in deze thread dat hij hem had gezien vandaar mijn vraag..

20. tsjaaa...

tsjaaa... Guest

toffe game dit:Dik heb m nog nergens zien liggen zag wel dat die op bepaalde plaatsen online te halen is zal dus binnenkort wel in de winkel liggen hoop ik:D

Deel Deze Pagina